F-35B naikintuvai gali kilti ir leistis vertikaliai. Šis technologinis sprendimas, nors ir nėra visiškai naujas, pareikalavo didžiulių technologinių pastangų. Ir jis tikrai yra naudingas - itin pajėgiems naikintuvams iš esmės nereikia ilgų pakilimo/tūpimo takų, todėl jų panaudojimo galimybės yra kur kas platesnės. Tai taip pat reiškia, kad šiems orlaiviams pritaikytiems lėktuvnešiams nereikia katapultų ar kitų technologinių sprendimų. Tačiau dabar aiškėja, kad Karališkajame Laivyne tarnaujantys F-35B ateityje leisis kitaip nei amerikietiški to paties tipo lėktuvai.
Kiekvienas lėktuvas, nepriklausomai nuo to, ar kalbame apie „Boeing 737“, kuriuo jūs skrendate atostogauti, ar F-35B, turi savo maksimalų tūpimo svorį. Įprastai jis yra gerokai mažesnis už maksimalų kilimo svorį. Tai yra priežastis, kodėl lėktuvams kartais tenka ore atsikratyti dalies degalų ruošiantis neplanuotam nusileidimui. F-35B turi tą pačią problemą - leistis vertikaliai, žinoma, jis gali, tačiau tik jei nesveria per daug. Todėl amerikietiški naikintuvai dažnai ore išpurškia degalus prieš atlikdami vertikalų nusileidimą. Tai yra labai brangu, švaistūniška, bet neišvengiama. Tiksliau, buvo neišvengiama, nes britai nusprendė F-35B tupdyti kitaip, kad maksimalus tūpimo svoris būtų didesnis.
Jungtinės Karalystės lėktuvnešiai „Queen Elizabeth“ ir „Prince of Wales“ turi pakilimui padedančias rampas (kilti horizontaliai yra pigiau nei vertikaliai), bet jokių katapultų ir gaudyklių. Kiekvienas iš šių laivų vienu metu galės turėti 12-36 F-35B naikintuvus, o tai yra rimtos pajėgos, galinčios vykdyti operacijas bet kuriame pasaulio krašte. F-35B ant šių lėktuvnešių denių leisis ne visai vertikaliai - nors bus naudojamos vertikalaus nusileidimo sistemos, naikintuvai priartės kreive, denį pirmiau palies galiniais ratais ir toliau riedės pirmyn. Kitaip tariant, toks nusileidimas bus kažkas tarp įprasto horizontalaus ir vertikalaus.
Kaip minėta, taip tupiantys lėktuvai gali būti sunkesni. Taip yra todėl, kad leidžiantis kampu sparnai taip pat vaidina didesnį vaidmenį - jie vis tiek kuria keliamąją jėgą ir sulėtina nusileidimą taip, kad jis būtų visai švelnus. Vertikaliai tupiantys F-35B gali turėti maždaug 2,27 tonų krovinį, o taip kampu - 3,18 tonas. Taigi, britų naikintuvai gali nusileisti su daugiau degalų, o tai yra šioks toks sutaupymas. JAV pajėgų F-35B taip kol kas netupia, nes amerikietiški lėktuvnešiai dažnai yra labiau apkrauti ir riedėjimu tiesiog nėra vietos. Jei laisvas visas takas, tai galima tiesiog leistis įprastu būdu.