Pasak kompanijos atstovų, nešiojamojo kompiuterio ir telefono su liečiamu ekranu hibridas su 9,7 colio ekranu parduodamas geriau, nei „iPhone“ telefonai, kurių pirmajam milijonui parduoti prireikė net 74 dienų.
Vien pirmąją prekybos dieną, balandžio 3–ąją, buvo parduota 300 tūkstančių „iPad“ kompiuterių, o per pirmąją savaitę – pusę milijono.
Penktadienį Jungtinėse Valstijose pradėta prekiauti brangesne „iPad“ versija su sparčiuoju bevieliu internetu, nors ir ankstesnė „Wi–Fi“ versija turi didelę pasisekimą.
Nors „iPad“ kompiuteris tarptautinę rinką pasieks tik gegužės pabaigoje, kai kurie ekspertai mano, kad šiemet kompanija „Apple“ parduos 5 milijonus kompiuterių. Dėl didesnės nei tikėtasi produkto paklausos Jungtinėse Valstijose, kompanija mėnesiui atidėjo jo pristatymą tarptautinėje rinkoje.