Pastebima, kad daugėja vyresnio amžiaus gyventojų, kurie naudojasi kompiuteriais: tai daro beveik 54 proc. 50–59 metų amžiaus gyventojų (palyginimui, 2011 m. pirmąjį ketvirtį – 49,5 proc.) ir 24,8 proc. 60–74 metų amžiaus gyventojų (palyginimui, 2011 m. pirmąjį ketvirtį – 17,3 proc.).
Be to, išaugo ir gyventojų, naudojančių internetą, dalis: šių metų pirmąjį ketvirtį juo naudojosi 67,9 proc. Lietuvos gyventojų (prieš metus – 63,5 proc.). Reguliariai (t.y. kartą per savaitę ir dažniau) internetu naudojosi 62,8 proc. (prieš metus – 58,6 proc.).
Sparčiai daugėja vyresnio amžiaus gyventojų, kurie naudojasi ir internetu: pvz., 40–49 m. amžiaus žmonių grupėje interneto vartotojų dalis per metus išaugo net 18 proc. punktų ir šiuo metu siekia 74,2 proc.
50–59 m. amžiaus žmonių grupėje interneto naudotojų padaugėjo 6 proc., iki 51,5 proc.; 60–74 m. amžiaus žmonių grupėje – 5 proc. punktais, nuo 16,8 proc. iki 22 proc.
Naršydami internete žmonės bendrauja: 58,9 proc. interneto naudotojų bendrauja socialinių tinklų svetainėse, pvz., „Facebook“, „Twitter“, One.lt, Draugas.lt; 77,9 proc. naudojasi pokalbių programomis susirašinėjimui realiu laiku ar vaizdo skambučiams; 86,8 proc. naudojasi elektroniniu paštu. Didelė dalis interneto naršytojų mokosi (91,9 proc. naudojasi paieškos sistema ieškodami intelektualios informacijos (pvz., istorija, geografija); 69 proc. ieško intelektualios informacijos, gilina žinias enciklopedijose, naudojasi savarankiško mokymosi programomis.
Naujienų portaluose lankosi 87,2 proc. interneto naršytojų, 69,1 proc. skaito lietuviškų laikraščių, žurnalų internetines versijas. Elektronine bankininkyste naudojasi 72,9 proc. apklaustųjų, 65,4 proc. tvarko asmeninius finansinius reikalus internete (pvz., gauna elektronines sąskaitas, papildo mobiliojo ryšio sąskaitas, deklaruoja pajamas ir pan.).
Net 90,5 proc. naudodamiesi paieškos sistema ieško informacijos apie prekes ir paslaugas, 67,9 proc. ieško informacijos prieš įsigydami prekes ar paslaugas, 59,6 proc. lankosi elektroninėse parduotuvėse, bet nieko neperka ir 40,5 proc. perka internete.
Tyrimo metu interneto vartotojų buvo klausiama, kuriose išvardintose interneto svetainėse jie lankėsi per 7 pastarąsias dienas. 92 proc. interneto vartotojų teigė lankęsi Google.lt (ar Google.com), 62 proc. – Gmail.com, 56 proc. – Delfi.lt, 48 proc. – Youtube.com, 47 proc. – Facebook.com, 28 proc. – Lrytas.lt ir 26 proc. – 15min.lt.
Tyrimą atliko TNS LT, UAB. Tyrimas buvo atliekamas 2011 m. lapkričio 28 d. – 2012 m. vasario 26 d., apklausus 1672 Lietuvos gyventojus (15–74 metų amžiaus).