Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Korėjiečiai jaučiasi išduoti ir iš „Samsung“ reikalauja kompensacijų

Šimtai korėjiečių, įsigijusių „Galaxy Note 7“, pareiškė ieškinį užsidegti galinčio išmaniojo telefono gamintojai „Samsung Electronics“.
Apdegęs „Samsung Galaxy Note 7“ telefonas
Apdegęs „Samsung Galaxy Note 7“ telefonas / Scanpix nuotr.

Daugiau kaip 0,5 tūkst. ieškovų nori kompensacijos už išlaidas, kurias patyrė vykdami į parduotuves, kad pakeistų savo išmanųjį telefoną, už valandas, kurias turėjo laukti, kol perkėlinėjo duomenis, ir už psichologinę žalą, kurią patyrė, sužinoję, jog naudoja pavojingą gaminį.

Pavyzdžiui, vienas iš 527 ieškovų tvirtina, kad prarado tūkstančius nuotraukų iš šeimos atostogų, o kitam į parduotuvę, kurioje jis grąžino telefoną, ir atgal teko važiuoti aštuonias valandas. Ieškovų grupė kiekvienam asmeniui kol kas reikalauja 500 tūkst. vonų (442 JAV dolerių) kompensacijos, tačiau ši suma vėliau gali padidėti.

Pietų Korėjos teismai baudinių nuostolių nepriteisia.

VIDEO: „Galaxy Note 7“ mirtis: svarbiausi faktai

„Ieškinį teikiame ne tam, kad pareikalautume šimtų milijonų vonų baudinių nuostolių, kaip tai būtume padarę Jungtinėse Valstijose. Reikalaujame sąžiningos kompensacijos už paprastą žalą, kurią patyrė vartotojai“, – pareiškė ieškovams atstovaujantis advokatas ir įmonės „Harvest Law Firm“ vadovas Peteris Young-Yeelis Ko.

Išmanųjį telefoną „Galaxy Note 7“ „Samsung Electronics“ pristatė rugpjūčio pradžioje, o prekyboje Pietų Korėjoje jis pasirodė rugpjūčio 19 dieną. Tuomet buvo tikėtasi, kad šis modelis taps pagrindiniu „iPhone 7“ konkurentu.

Tačiau rugsėjo pradžioje įmonė dėl pranešimų apie užsidegusius „Galaxy Note 7“ buvo priversta atšaukti 2,5 mln. jau parduotų šio modelio vienetų.

Įmonė tuomet pareiškė, kad šie telefonai bus pakeisti naujais, kuriuose, kaip buvo manyta, baterijų defektas buvo pašalintas. Tačiau paaiškėjus, kad užsidega ir naujieji įtaisai, „Samsung“ buvo priversta sustabdyti šių išmaniųjų telefonų gamybą ir prekybą.

Prie ieškinio prisijungęs Kimas Chae Yongas pareiškė, kad, važiuodamas grąžinti savo „Galaxy Note 7“ į kitame mieste esančią parduotuvę, kurioje jį įsigijo, degalams ir greitkelių mokesčiams išleido beveik 100 JAV dolerių.

„Jaučiuosi išduotas, – pareiškė 26 metų gamyklos inžinierius. – Esu piktas ir niekada nebenoriu jo naudoti.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai