Kuria neįtikėtiną įrangą žaidimams: jei pralaimi virtualioje realybėje, miršti ir gyvenime

„Oculus“ ausinių, kurios dabar yra Marko Zuckerbergo metavisatos pagrindas, kūrėjas Palmeris Luckey paskelbė, kad sukūrė virtualios realybės įrangą, kuri gali realiai nužudyti žmones, jei jie miršta žaidime.
Virtuali realybė
Virtuali realybė / 123RF.com nuotr.

2018 m. paskelbtame Jordeno Loweno tyrime, atliktame remiantis kai kurių VR žaidimų analize, teigiama, kad šiuolaikinė virtualiosios realybės technologija gali pakeisti vaizdo žaidimų santykį su mirtimi dėl savo gebėjimo sukelti nekūniškus išgyvenimus.

Kaip rašoma CNBC, P.Luckey sukurti mirtiną žaidimų įrenginį įkvėpė anime televizijos seriale „Sword Art Online“ demonstruojama VR įranga, dedama ant galvos, pavadinimu „NerveGear“.

„Mintis susieti savo realų gyvenimą su virtualiu avataru mane visuomet žavėjo – tu iškart pakelsi statymus iki maksimalaus lygio ir priversi žmones iš esmės permąstyti, kaip jie sąveikauja su virtualiu pasauliu ir jame esančiais žaidėjais“, – sakė P.Luckey.

Šios ausinės iš esmės yra įprastos VR ausinės, prijungtos prie trijų sprogstamųjų užtaisų. Įtaisai su fotojutikliu turi sprogti ir nužudyti žaidėją, kai jis miršta bet kuriame žaidžiamame vaizdo žaidime.

„Gera žinia yra ta, kad esame pusiaukelėje. Bloga žinia yra ta, kad kol kas sugalvojau tik tą pusę, kuri nužudo. Iki tobulo VR dar liko daug metų“, – sakė P.Luckey.

Jis taip pat pridūrė, kad jo ausinės atveria daugybę galimybių, kurios neabejotinai atsiras virtualiosios realybės srityje.

„Turiu planų dėl apsaugos nuo klastojimo mechanizmo, kuris neleis nuimti ar sunaikinti ausinių“, – sakė jis. Tačiau tokį metodo išbandymas gali baigtis mirtimi.

„Štai kodėl aš pats nesugalvojau to panaudoti“, – prisipažino P.Luckey.

Kūrėjas teigia, kad ausinės „šiuo metu“ yra tik meno kūrinys, tačiau tai taip pat yra pirmas jam žinomas VR įrenginys, kuris gali kelti grėsmę žaidėjo gyvybei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Šiame straipsnyje pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų, kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija. Jei jums nėra 18 metų, prašome spausti NE ir neatidaryti šio straipsnio. Jei jums jau yra 18 metų, spauskite TAIP tuo pačiu patvirtindami, kad vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik jūsų asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Taip
Ne