„Kita dažna problema – susijusi su telefonų programine įranga. Žmonės kreipiasi, nes telefonas pradeda lėtai dirbti, stringa, pats persikrauna ir pan. Tokiais atvejais pirminę patikrą pradedame nuo įrenginio programinio išvalymo. Dažnai vartotojai užmiršta išjungti tam tikras programas, perpildo vidinę atmintį, neatnaujina programinės įrangos, kas neretai apsunkina telefono darbą”, – sakė MTTC komercijos vadovė Ramutė Varnelytė.
Anot jos, išmaniųjų vartotojai dažnai skundžiasi ir nusilpusiomis įrenginių baterijomis. Pastarosios gali greičiau išsikrauti dėl aktyvaus programų naudojimo, papildomų ryšių (bluetooth, wifi ir kt.), duomenų sinchronizacijos, ekrano apšvietimo ar tiesiog dėl neoriginalių krovimų priedų naudojimo.
Apie 80 proc. MTTC aptarnaujamų įrenginių – išmanieji telefonai. Likusį penktadalį sudaro senosios kartos telefonai.
MTTC teigia, kad apie 85 proc. populiariausių Lietuvoje modelių suremontuojama per 1,5–2,5 dienas, tačiau kokie populiariausi modeliai, neįvardina.
Anot R. Varnelytės, įmonės darbe neretai pasitaiko ir įvairiausių kuriozinių situacijų. „Štai vienas klientas, norėdamas įsitikinti, ar po remonto jo telefonas yra atsparus drėgmei, į saloną atsinešė trilitrinį stiklainį, sklidiną vandens ir atliko testavimo procedūrą vietoje”, – sakė R. Varnelytė.
Taip pat įmonės veikloje pasitaikė atvejis, kuomet vieno kliento telefonas buvo defektuotas ir grąžintas gamintojui, kaip nepataisomas, tačiau klientas labai prašė išsaugoti jam brangias nuotraukas. MTTC po daugelio bandymų susisiekus su gamintojo sandėliu, pavyko susitarti dėl nuotraukų išsaugojimo. Telefone buvo viena šuns nuotrauka.