Maža to, skirtingi „Perso“ linijos įrenginiai galės užmaišyti ne tik lūpdažį, bet ir makiažo pagrindą ar kitas odos priežiūros priemones. Bendrovės atstovai Las Vegase demonstravo, kaip jų kuriamas gaminys geba pats pagaminti lūpdažį ir kitas kosmetikos priemones ir parodė kelias ypatingas jo galimybes – pavyzdžiui, iš socialinių tinklų nusižiūrėti influencerių išvaizdą, ją išanalizuoti ir savininkui pasiūlyti būtent tokios spalvos lūpdažį, kokį jis matė instagrame.
Tiesa, kol kas „Perso“ veikia tik demonstraciniu režimu – parodoje CES prancūzai demonstravo tik spalvas, kurios buvo įkrautos į iš anksto sukurtą nuotraukų bazę. Be to, ir paties lūpdažių aparato šiemet įsigyti nebus įmanoma - „L'Oreal“ atstovas tvirtino, kad oficiali jo prekyba bus pradėta 2021 metais. Bet jau įsigijus tai tikrai bus įmanoma jungti „Perso“ programėlę prie socialinių tinklų ir išvaizdos idėjų tai dienai semtis būtent iš jų ir iš to, ką siūlo labiausiai patinkantys influenceriai.
Maža to, kiekvieną lūpdažio spalvą, dar prieš ją užmaišant, galima išsibandyti ant savęs. Ant virtualaus savęs – papildytoje realybėje. Patvirtinus, kad spalva tinka ir patinka, „Perso“ iš trijų keičiamų spalvų kasečių išspaudžia po reikiamą kiekį reikiamos spalvos ir sumaišo tai, ko užsakėte. Keičiamose kasetėse esančios medžiagos turėtų užtekti trisdešimčiai lūpų padažymų. Kosmetikos pagrindo maišymo procesas veikia panašiai – stengiamasi užmaišyti tokį mišinį, kuris atitiktų naudotojo odos spalvą tą dieną.
„Perso“ odos priežiūros įrenginys iš pradžių specialia programėle nuskenuoja naudotojo veidą iš skirtingų kampų ir pagal gautą vaizdą diagnozuoja, kokios yra probleminės odos vietos ir kokiomis priemonėmis jas reikėtų valyti ar kitaip pamaloninti – ryte ir vakare. Ir užmaišo specialų mišinį iš nuo saulės apsaugančios priemonės, drėkiklio bei serumo.
Pažadai pasiūlyti įrenginį, kuris nustatys odos trūkumus, ir suras sprendimą jūsų problemai parodoje CES tolis gražu ne naujiena. Įvairiausios įmonės jau ne vienerius metus kuria išmaniųjų telefonų programėles, kurios gali identifikuoti odos problemas ir pateikinėja rekomendacijas pagal surinktą informaciją. O kitos bendrovės šias programėles įmontuoja į išmaniuosius veidrodžius, kurie iš esmės atlieka tą pačią funkciją. Kosmetikos įmonės pastaraisiais metais tobulino papildytos realybės pagrindu veikiančius įvairiausių makiažo tipų išbandymus. Pastaruoju metu „karšta mada“ yra technologijų priderinimas konkrečiam asmeniui, tad visai gali būti, kad į „Perso“ panašių įrenginių netrukus išvysime ir gerokai daugiau.