„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

LG vadovas Europoje – apie planus Lietuvoje ir pranašumą prieš „Samsung“

Šią savaitę Lietuvoje lankėsi vienas svarbiausių bendrovės LG vadovų – „LG Electronics Europe“ generalinis direktorius Brianas Na. Garbingam svečiui apžiūrinėjant mažmeninės prekybos partnerių erdves pavyko su šiuo vadovu pasikalbėti apie įmonės ketinimus grįžti į Lietuvos mobiliųjų įrenginių rinką, jų televizorių kokybę ir pranašumus prieš pagrindinius konkurentus – tėvynainius „Samsung“.
Brianas Na
Brianas Na / Topo centro nuotr.

– Lietuvos rinkoje su LG turime šiokią tokią problemą: prieš keletą metų įmonė pasitraukė iš Baltijos šalių mobiliųjų įrenginių rinkos. O šiuo metu stebimi tam tikri ženklai, kad LG telefonai į Lietuvą lyg ir grįžta, tačiau įmonė neturi jokios aiškios komunikacijos – kokiu mastu vykdomas sugrįžimas.

– Mobiliųjų įrenginių verslas yra viena iš esminių LG verslo dalis. Turėjome sunkumų konkurencinėje kovoje su kitais rinkos veikėjais. Nesame pasitraukę iš mobiliųjų įrenginių verslo – jis vykdomas kaimyninėse šalyse. Dabar aiškinamės, kaip šį verslą galėtume vykdyti efektyviau, o Lietuvoje šis verslas sekėsi neprastai. Dabar vertiname, kada būtų tinkamas laikas to imtis dar kartą. Pastaruoju metu išleidome keletą labai gerų produktų, kuriuos teigiamai įvertino rinka. Tad dabar tik svarstoma, kada bus tinkamas metas sugrįžti.

– Ar tai reiškia, kad galime tikėtis išvysti naujausius geriausius LG telefonų modelius – V50, G8 – Lietuvos rinkoje?

V.Neverausko/15min nuotr./„LG G8X ThinQ“ išmanusis telefonas IFA parodoje Berlyne
V.Neverausko/15min nuotr./„LG G8X ThinQ“ išmanusis telefonas IFA parodoje Berlyne

– Ketiname pasiūlyti mobiliuosius telefonus Lietuvos rinkai. Svarstome apie naujausių modelių pasiūlymą.

– Ar galima tikėtis ir tokio paties bendravimo lygio su žiniasklaida, koks yra buvęs iki pasitraukimo, ar ketinate dirbti „tyliuoju režimu“?

– Norėčiau daugiau užtikrintumo dėl sėkmės. Kai užtikrintumas bus, ką nors ir darysime, ir leisime savo vartotojams apie tai sužinoti. Tikslaus veiksmų plano dar nėra, tačiau nepaliksime jūsų be informacijos.

– Kokie yra kiti verslo plėtros Lietuvoje planai?

– Na, turime gerą partnerį – „Topo centrą“. Jie bendradarbiauja su „Euronics“. O „Euronics“ yra vieni iš esminių mūsų partnerių vieni geriausių mūsų mažmenininkų. Glaudžiai bendradarbiaujame su „Topo centru“. O kadangi su „Euronics“ kelis pastaruosius metus pasiekėme milžiniško augimo, turime daug vilčių ir bendradarbiaudami su Lietuvos prekybos tinklu.

Esame pasirengę dirbti su naujausiomis, pažangiausiomis technologijomis – tokiomis, kaip OLED – tad viskas yra parengta sėkmei.

– Kurioje produktų klasėje Lietuvos rinkoje įžvelgiate didžiausias LG stiprybes – mobiliuosiuose įrenginiuose, televizoriuose, virtuvės įrangoje?

– Kaip jau tikriausiai žinote, kalbant apie televizorius turime nuostabią OLED technologiją. Tai yra vienintelė ir geriausia televizorių technologija ir svarbiausia mūsų stiprybė. Taip pat turime kokybišką aušinimo, šaldymo įrangą, skalbykles, kurios yra labai ekologiškos, vartoja mažai energijos, vartoja mažai vandens, skleidžia mažai triukšmo. Tad esame visiškai pasirengę darbui su partneriais „Euronics“.

– Kokie yra jūsų santykiai su didžiausiu konkurentu „Samsung“ – ar tai yra draugiška konkurencija, ar su įtampomis ir priešiškumais?

Valdo Kopūsto / 15min nuotr./Draugiškos konkurencijos ženklas: lentelėje pateikiamas išaiškinimas, kad LG vystoma OLED technologija yra pranešesnė už „Samsung“ kuriamus QLED ekranus
Valdo Kopūsto / 15min nuotr./Draugiškos konkurencijos ženklas: lentelėje pateikiamas išaiškinimas, kad LG vystoma OLED technologija yra pranešesnė už „Samsung“ kuriamus QLED ekranus

– O tai, labai gera frazė – draugiški konkurentai. Bet kaip konkurentai visada privalome varžytis ir stengtis laimėti. Mūsų šalyje viskas yra kitaip, bet esame užtikrinti, kad pagal kai kurias technologijas ir inovacijas esame juos smarkiai aplenkę.

– Gal galima konkrečiau – kur aplenkėte „Samsung“?

– Mūsų produktai ir jų pozicionavimas rinkoje yra skirtingi, bet kai kuriose esminėse technologijų pažangos srityse, rafinuoto dizaino, ryšių su klientais požiūriu galėtume pasirodyti daug geriau.

– LG pastaraisiais metais technologijų parodose demonstruoja savo suvyniojamus televizorius. Ar tai bus realus produktas, kurį galėsime išvysti parduotuvėse kada nors artimiausiu metu?

VIDEO: LG SIGNATURE OLED Rollable TV Lifestyle

– Kada nors artimiausiu metu. Taip. Kalba eina ne tik apie produkto pardavimą, bet ir kaip galime klientui suteikti naudą. Ir norime, kad tie televizoriai kokybės bei patogumo naudoti požiūriu būtų tobuli. Tad netrukus, netrukus pasiūlysime. Maža to, visai neseniai, IFA parodoje Berlyne pristatėme tikros 8K raiškos televizorius. Tai bus esminiai mūsų produktai televizorių segmente, kurie dominuos rinkoje.

– Kadangi jau turite suvyniojamus televizorius, tai reiškia, jog įmonė turi stiprias lanksčių ekranų technologijas. Ar tai taip pat reiškia, kad LG turi kokių nors planų kurti lanksčius išmaniuosius telefonus?

– Na, galėtume tą daryti, bet man įdomu, kiek vartotojams reikia to lankstaus ekrano. Tai yra mažas ekranas...

– … bet jis padeda parduoti?

– Taip, jis padeda parduoti ir kelia susižavėjimą, tačiau iš tiesų įrenginys su dvigubu ekranu yra gerokai patogesnis naudoti. Vienu metu galima ir dirbti, ir mėgautis filmu. Nežinau kiek tos vertės telefono ekrano lankstume – šiuo metu atliekame rinkos tyrimą. O šiuo metu esame susitelkę į įrenginius su dvigubu ekranu.

– Ačiū už pokalbį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs