Pasak „Motorola Mobility“ atstovo Baltijos šalims Dariaus Grigalio, pagrindinis bendrovės sugrįžimo į Lietuvos rinką tikslas – išpopuliarinti išmaniuosius telefonus ir susigrąžinti rinką, kurią kompanija valdė prieš trejus metus, penktadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.
„Prieš pasitraukimą “Motorola„ turėjo 5 proc. mobiliųjų telefonų rinkos Lietuvoje. Geriausiais laikais valdėme ir 30 proc. šios rinkos. Per metus tiek nepasieksime, bet 10 proc. išmaniųjų aparatų rinkos užimti pradiniame etape būtų labai gerai. Mes neprisirišame prie rinkos dalies. Mums svarbu pasirodyti rinkoje ir kuo labiau išpopuliarinti savo modelius. Pristatysime plačią gamą telefonų su “Android„ operacine sistema“, – sakė D.Grigalis.
Rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ duomenimis, šių metų rugsėjo mėnesį, skaičiuojant vienetais, tarp Lietuvoje parduotų mobiliųjų aparatų 27 proc. sudarė išmanieji telefonai.
Bendrovės atstovybės Lietuvoje vadovas Eduardas Grybovas teigė, kad per pastaruosius metus išmaniųjų telefonų pardavimas mūsų krašte išaugo net 248,5 procento. Tuo tarpu paprastų mobiliųjų telefonų pardavimas krito 21,7 proc. Be to, per metus mobilieji telefonai atpigo 10,9 proc, išmanieji -21,5 proc.