Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Motorola“ sieks išsikovoti 10 proc. išmaniųjų telefonų rinkos

Po trejų metų pertraukos į Lietuvos rinką grįžęs mobiliųjų telefonų gamintojas „Motorola“ artimiausiu metu sieks išsikovoti 10 proc. išmaniųjų aparatų rinkos – tai stipriai padidins konkurenciją „Samsung“, „Sony Ericsson“ ir HTC kompanijoms.
Išmanusis telefonas „Motorola Droid RAZR“
Traukinys / „Motorola“ nuotr.

Pasak „Motorola Mobility“ atstovo Baltijos šalims Dariaus Grigalio, pagrindinis bendrovės sugrįžimo į Lietuvos rinką tikslas – išpopuliarinti išmaniuosius telefonus ir susigrąžinti rinką, kurią kompanija valdė prieš trejus metus, penktadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.

„Prieš pasitraukimą “Motorola„ turėjo 5 proc. mobiliųjų telefonų rinkos Lietuvoje. Geriausiais laikais valdėme ir 30 proc. šios rinkos. Per metus tiek nepasieksime, bet 10 proc. išmaniųjų aparatų rinkos užimti pradiniame etape būtų labai gerai. Mes neprisirišame prie rinkos dalies. Mums svarbu pasirodyti rinkoje ir kuo labiau išpopuliarinti savo modelius. Pristatysime plačią gamą telefonų su “Android„ operacine sistema“, – sakė D.Grigalis.

Rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ duomenimis, šių metų rugsėjo mėnesį, skaičiuojant vienetais, tarp Lietuvoje parduotų mobiliųjų aparatų 27 proc. sudarė išmanieji telefonai.

Bendrovės atstovybės Lietuvoje vadovas Eduardas Grybovas teigė, kad per pastaruosius metus išmaniųjų telefonų pardavimas mūsų krašte išaugo net 248,5 procento. Tuo tarpu paprastų mobiliųjų telefonų pardavimas krito 21,7 proc. Be to, per metus mobilieji telefonai atpigo 10,9 proc, išmanieji -21,5 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos