Viduryje ežero esanti sala turnyrui pasirinkta neatsitiktinai. Apie proveržį organizuojant žaidimų turnyrus mobiliuoju internetu bus paskelbta visai tarptautinei elektroninio sporto – eSporto – bendruomenei, todėl ieškota vietos, kur laidinio interneto nėra visai, o žaidėjai norėtų atvykti.
Stabilus interneto signalas yra vienas iš būtinų reikalavimų organizuojant eSporto turnyrus, todėl iki šiol žaidėjai galėjo varžytis tik ten, kur veikia laidinis internetas, yra vietinis LAN tinklas ar bevielis Wi-Fi ryšys. Mobiliojo ryšio operatoriui nusprendus įrodyti, kad mobilusis 4G internetas patikimumu nenusileidžia laidiniam internetui, Lietuva turi galimybę parodyti, kaip technologijomis pranokstame net ir Pietų Korėją.
„Mėgstame pasakoti, kaip greitasis 4G internetas gali pakeisti laidinį internetą ir patenkinti visus poreikius. Labai gerai, kad 4G ryšio patikimumą patvirtins ypač reiklūs interneto vartotojai – eSporto profesionalai. Tinklas parengtas tokioms apkrovoms ir nepaves. Mūsų tinklas dengia beveik visą Lietuvą, tad turnyrus bus galima rengti ten, kur gražiau ir patogiau, o ne ten, kur laidas siekia“, – teigė Valerijus Kovzanas, „Tele2“ technikos direktorius.
Atranka į turnyrą Obuolių saloje vyks žaidžiant varžybas internetu, šį ir ateinantį savaitgalį. Kvalifikacines varžybas į „GSL Baltics Samsung Challenge“ laimėjusios 16 geriausių Baltijos šalių komandų „League of Legends“, „Counter-Strike: Global Offensive“ ir „HearthStone“ disciplinose varžysis dėl daugiau kaip 6000 eurų prizinio fondo.
Turnyro atrankinės varžybos bus transliuojamas internetu, o jo finalinis etapas Obuolių saloje – ir tiesiogiai per TV kanalą „Sport 1 HD“.