Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviai San Fransiske išbandė naujovišką išmanų stendą

Reklaminių stendų didmiesčių gatvėse – daugiau negu gali aprėpti akys, tačiau retas praeivis įsigilina į juose rodomą turinį. Lietuvių bendrovė „Adroiti Technologies“ tikina prieš keletą savaičių Kalifornijoje vykusioje parodoje išmėginusi stendą, kuris lankytojams rodo tik specializuotą informaciją.
„Adroiti“ kurtas išmanusis stendas parodoje
„Adroiti“ kurtas išmanusis stendas parodoje / „Adroiti“ nuotr.

Pirmiausiai „Adroiti Technologies“ kuriamas išmanusis stendas turėtų būti demonstruojamas parodose.

„Mūsų išmanusis stendas leidžia parodos dalyviams paruošti specialią informaciją tam tikrai lankytojų grupei, pavyzdžiui, moterims nuo 15 iki 35 metų, kurios dirba vadybininkėmis“, – sako „Adroiti Technologies“ vadovas Kęstas Barzdaitis.

Žmonės labai skirtingai reaguoja – stendas iš esmės su jais pasisveikina. Vieni į tai žiūri palankiai, o kiti – labai atsargiai ir netgi nueina į šalį.

Stendas prieš keletą savaičių buvo išbandytas parodoje „DreamForce“ San Fransiske ir parodytas keliems šimtams parodos dalyvių.

„Žmonės labai skirtingai reaguoja – stendas iš esmės su jais pasisveikina. Vieni į tai žiūri palankiai, o kiti – labai atsargiai ir netgi nueina į šalį. Mes norime sužinoti, kaip rasti aukso vidurį, kad stendas būtų suasmenintas, bet kad nebūtų įsiveržiama į privatų žmogaus pasaulį“, – kalbėjo K.Barzdaitis.

Asmeninio archyvo nuotr./„Adroiti“ vadovas Kęstas Barzdaitis
Asmeninio archyvo nuotr./„Adroiti“ vadovas Kęstas Barzdaitis

Stendas parodos lankytoją atpažįsta su „Bluetooth“ įranga – lankytojams registracijos metu priskiriamas asmeninis identifikatorius, kuris stendams bevieliu ryšiu suteikia galimybę „matyti“ aplinką.

Daugiau techninių detalių apie stendą K.Barzdaitis atskleisti nenorėjo – šiuo metu laukiama patento stende naudojamai technologijai, o ją pristatyti žadama 2016 metų pirmąjį ketvirtį.

Šiuo metu lietuvių tikslas – gauti grįžtamąjį ryšį apie produktą ir įsitikinti, ar susidomėjimas tokiu produktu yra.

„Paties kurtas produktas yra kaip vaikas – jis atrodo pats geriausias ir pats gražiausias, o kiti mato, kaip viskas yra iš tikrųjų – žiūri be emocijų, – aiškino K.Barzdaitis. – Labai svarbu pasitikrinti, ar šis produktas atrodo geras tik mums, ar ir visiems kitiems.“

Adroiti nuotr./Lietuvių kurti išmanūs stendai
Adroiti nuotr./Lietuvių kurti išmanūs stendai

Šis „Adroiti Technologies“ kuriamas interaktyvus stendas – ne vienintelis išmanusis stendas, kurį sukūrė lietuviai. „Persimonas“ yra sukūręs interaktyvų video reklamos stendą, kuris skirtas transliuoti vaizdo reklamas, fiksuoti bei pateikti internetu reklamą stebėjusių vartotojų statistinius duomenis, taip pat transliuoti reklamą tik tikslinei auditorijai.

K.Barzdaitis aiškino, kad esminis „Adroiti Technologies“ stendo skirtumas – galimybė suasmeninti rodomą informaciją.

Išmanusis stendas – antrasis „Adroiti Technologies“kuriamas produktas, kuris buvo pradėtas prieš pusmetį, o „Adroiti Technologies“ įsikūrė prieš penkerius metus. Iš pradžių lietuviai kitoms įmonėms teikė programinės įrangos ir infrastruktūros priežiūros paslaugas, tačiau dabar ėmė kurti savo produktus.

„Adroiti Technologies“ pagrindinė būstinė yra Los Andžele, Kalifornijoje. Anot K.Barzdaičio, įmonėje dirba 14 žmonių. Įmonė greitu metu planuoja plėtrą Lietuvoje. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai