Lietuvio sukurta optinė iliuzija žaibiškai paplito internete

Lietuvos grafikos dizainerio Ilja Klemencovo sukurtas piešinėlis „Jie gali išnykti“ (angl. „They can dissapear“) , kuriame tarp juodai baltų linijų pavaizduota panda, susilaukė interneto bendruomenės dėmesio. Vaizdas išpopuliarėjo internete po to, kai buvo patalpintas socialiniame tinkle „Reddit“.
„Jie gali išnykti“
„Jie gali išnykti“ / Iljos Klemencovo plakatas

I.Klemencovas optinę iliuziją sukūrė dar 2010 metais siekdamas atkreipti dėmesį į laukinės gamtos gyvūnų nykimą. Piešinėlis 2010 m. pristatytas Serbijoje vykusiame konkurse laimėjo pirmą vietą.

Asmeninio arch. nuotr./Vilniaus Dailės Akademijos Klaipėdos Vizualiojo Dizaino Katedros studentas Ilja Klemencovas didžiuojasi galįs atstovauti Lietuvai tarptautinėse parodose.
Asmeninio arch. nuotr./Vilniaus Dailės Akademijos Klaipėdos Vizualiojo Dizaino Katedros studentas Ilja Klemencovas didžiuojasi galįs atstovauti Lietuvai tarptautinėse parodose.

2011 m. Suomijoje vykusioje 18-oje Tarptautinėje plakatų bienalėje – „Lahti Poster Biennial 2011“ jis tapo nugalėtoju aplinkosauginio plakato kategorijoje.

Dabar internautai piešinėlį prisiminė ir vėl. Optinė iliuzija „Jie gali išnykti“ diskusijų sulaukia todėl, kad pandą ne visiems pavyksta pamatyti iškart – kai kurie mato tik juodai baltas linijas.

Jei paveikslėlyje pandos nematyti, patariama nuo ekrano atsitraukti toliau arba vaizdą pakreipti 90 laipsnių kampu.

Taip pat skaitykite: Klaipėdiečio Iljos Klemencovo plakatas su panda nuskynė laurus Suomijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų