Lietuvių pasirodymą stebėjo ir vertino tokių kompanijų kaip „Google“, „Microsoft“, „PayPal“ ar HP atstovai, taip pat būrys įtakingų investuotojų, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Vienas iš „BusyFlow“ įkūrėjų Jaroslavas Satkevičius teigia, kad antra vieta viename rimčiausių Europos konkursų leido bendrovei atkreipti į save investuotojų ir paslaugos vartotojų dėmesį.
„BusyFlow“ vienoje aplinkoje sujungia populiarius skirtingus interneto įrankius, bandomojoje versijoje jau galima dirbti su „Dropbox“, „Google Docs“ ar „Google Calendar“, ateityje planuoja integruoti „Gmail“, „Twitter“, „Yammer“ ir kitas.
Paslauga leidžia šių įrankių rinkiniais vienu metu naudotis keletui vartotojų, iki šio mėnesio pabaigos planuojama paleisti ir mobiliąją projekto versiją.
Uždirbti „BusyFlow“ planuoja iš mokamų paskyrų, jos leistų vienu metu dirbti didesniam vartotojų skaičiui.