Vilniuje kuriamas ir metus gyvuojantis projektas tapo didžiausia žaidimų duomenų baze pasaulyje, o šiandien pristato naujus įrankius žaidėjams, kuriais tikimąsi patobulinti žaidimų puslapius unikalia, žaidėjų ar kūrėjų suteikta informacija.
Naujieji turinio kūrimo įrankiai RAWG lankytojams pasiekiami jau nuo spalio 4 dienos. Jų dėka, kiekvienas registruotas RAWG vartotojas turi galimybę koreguoti, pildyti ar kurti naujus žaidimų puslapius.
Redagavimui nepaveiki tik kritinė ir moderatorių patvirtinta žaidimo informacija, tokia kaip žaidimo pavadinimas ar viršelio iliustracija. Kol kas redaguoti galima tik žaidimų paskyras, tačiau ilgainiui RAWG pristatys panašius įrankius žaidimų žanrų, studijų ir asmenybių paskyrų kūrimui bei pildymui.
„RAWG siekia suteikti suasmenintus ir efektyvius žaidimų atradimo įrankius žaidimų gerbėjams. Katalogas, kuriame galite rasti beveik visus žaidimus, nepriklausomai nuo jų išleidimo datos, ar įrangos kuriai jie skirti, yra mūsų pamatas. Ketvirtis milijono žaidimų — didžiulis skaičius, tačiau mes suvokiame, kad dalis jų turi klaidingą ar nepilną informaciją. Šiam tikslui sugaišome beveik metus ir dabar esame pasirengę susitelkti ties duomenų gyliu ir kokybe. Šiame etape, be abejo, tikimės ir mūsų bendruomenės pagalbos, tad portalo redagavimo įrankiai, kuriuos iki šiol naudojome patys, dabar yra atviri visiems“, – sako RAWG įkūrėjas ir vadovas Gadji Makhtievas
Atlikti tyrimai rodo, kad daugiau nei du trečdaliai pasaulio žaidėjų paprastai žaidžia daugiau nei vienu įrenginiu. Tą patį nurodo ir RAWG sukaupti duomenys, nes vidutiniškai kiekvienas portalo lankytojas susieja paskyrą su 2,8 trečiųjų šalių bibliotekomis. Nepaisant to, kad dauguma žaidimams skirtų platformų turi savo žaidimų atradimų bei rekomendacijų sistemas („Google Play“, „PlayStation Store“, „Steam“ ir kt.), jos nesąveikauja tarpusavyje, tad ir žaidimų rekomendacijos apsiriboja vienos sistemos rėmuose. RAWG suteikia žaidėjams galimybę sumesti visas turimų žaidimų kolekcijas į vieningą paskyrą bei akimirksniu išvysti savo pomėgių apžvalgą – kiek žaidimų žaista, kokie žanrai, žaidimų kūrėjai, kompozitoriai jo kolekcijoje kartojasi dažniausiai.
Ilgainiui RAWG sukurs ir panašių žaidėjų atrankos sistemą, kuri vertins ne tik asmeninę kolekciją, bet ir asmeninius žaidėjų pasiekimus žaidimuose, taip pat rekomenduos naujus žaidimus, kuriuos žaidžia panašaus būdo ir pomėgių žmonės.
Šiuo metu RAWG leidžia importuoti žaidimus iš asmeninių „Steam“, „PlayStation Network“ ir „Xbox Live“ paskyrų, o likusius žaidimus žaidėjai į savo kolekciją gali sukelti rankiniu būdu. Atviri duomenų bazės koregavimo įrankiai taip pat yra svarbūs ir žaidimų kūrėjams. RAWG tikisi ypatingo mažųjų studijų ar nišinių kūrėjų dėmesio.
„Mes sveikiname RAWG sprendimą atverti puslapio koregavimo įrankius visiems pageidaujantiems, — sako Lietuvos Žaidimų Kūrėjų Asociacijos direktorius Gediminas Tarasevičius. Žaidimų atradimo problema yra dvejopa. Kol žaidėjai ieško naujo mylimiausio žaidimo, žaidimų kūrėjai tikisi būti atrasti. Jaunoms ir besivystančioms industrijoms atradimo ir viešumo problema yra ypač opi, tad džiaugiamės galimybe prisidėti prie RAWG vystymo ir tuo pat metu garsinti Lietuvoje kuriamus projektus“.