Lietuvių kuriamam „HomeToGo“ – interneto paieškos Oskaras

Didžiausias pasaulyje atostogų būsto paieškos variklis „HomeToGo“ vasarą buvo apdovanotas interneto paieškos Oskaru. Kasmetiniuose JAV vykstančiuose apdovanojimuose „Search Engine Land Awards“ jungtinė lietuvių ir vokiečių komanda, atsakinga už „HomeToGo“ tinklapių optimizavimą paieškos sistemoms (SEO), buvo pripažinta geriausia „In-House Team of the Year“. Lietuvoje šią technologinę platformą kartu su partneriais „NFQ Technologies“ vysto daugiau nei 80 programuotojų ir duomenų mokslininkų Kauno ir Vilniaus biuruose.
Dalis „HomeToGo“ SEO komandos Lietuvoje
Dalis „HomeToGo“ SEO komandos Lietuvoje / Lino Žemgulio nuotr.

„Šią vasarą iškėlėme ryškią vėliavą savo veikloje – iš JAV parsivežėme vieną svarbiausių apdovanojimų SEO srityje. Buvome įvertinti už kiekvienam internetiniam verslui svarbų pasiekimą – už nepaprastai stiprų progresą, keliant „HomeToGo“ į pirmuosius paieškų sistemų puslapius“, – sako Audrys Kažukauskas, „HomeToGo“ vyriausiasis technologijų direktorius ir Lietuvos padalinio vadovas.

Šiemet „Google“ ir „Bing“ remiamuose prestižiniuose apdovanojimuose „Search Engine Land Awards“ dalyvavo ir konkuravo per 500 specialistų iš viso pasaulio. Gautas įvertinimas įrodė, kad „HomeToGo“ (www.hometogo.com) komanda dirba aukščiausioje lygoje, kaip ir tokie šiuose apdovanojimuose anksčiau įvertinti milžinai kaip JAV telekomunikacijų bendrovė „Comcast“ ar pasaulinis komunikacijos tinklas „Edelman“.

SEO yra vienas iš sėkmės faktorių kelionių versle

„HomeToGo“ suranda ir palygina atostogų būsto nuomos pasiūlymus iš daugiau nei 300 nuomos svetainių visame pasaulyje. „Mūsų tikslas – padėti greitai ir patogiai išsirinkti geriausią atostogų būsto nuomos pasiūlymą, ir dar sutaupyti jums pinigų. Kalbant paprastai – jūs sugalvojate, jog norite atostogauti Italijos pietuose, su vaizdu į kalnus ir dar baseinu. Užsukate į „HomeToGo“, papildote šiuos norus biudžetu ir laikotarpiu, ir per sekundę iš daugiau nei 15 milijonų pasiūlymų gaunate sąrašą pačių tinkamiausių atostogų būstų.“

Lino Žemgulio nuotr./Dalis „HomeToGo“ SEO komandos Lietuvoje
Lino Žemgulio nuotr./Dalis „HomeToGo“ SEO komandos Lietuvoje

Pasak A.Kažukausko, SEO yra vienas iš ilgalaikės sėkmės faktorių šiame versle. „Tiek norėdami įsigyti naują telefoną, tiek planuodami atostogas, nemažai žmonių savo paieškas dažnai pradeda nuo „googlinimo“. SEO yra būdas pasiekti, kad mūsų tinklapiai atsidurtų tokių paieškos sistemų kaip „Google“ rezultatų puslapiuose. Tai ilgalaikio įdirbio reikalaujantis maratonas, ypač svarbus jaunoms kompanijoms, vėliau padedantis nemokamai pritraukti naujus vartotojus. Čia logika paprasta: jei mūsų specializuoti tinklapiai paieškos sistemų rezultatuose nebus rodomi pirmose vietose, daug potencialių klientų mūsų tiesiog neras ir neturės progos išsirinkti geriausio pasiūlymo iš plačiausio asortimento“, – teigia „HomeToGo“ Lietuvos padalinio vadovas.

Pasak jo, tai puikiai iliustruoja ir tyrimai: vidutiniškai kiek daugiau nei trečdalis apsilankymų tenka pirmajai „Google“ pozicijai, apie 15 proc. – antrajai, apie 10 proc. – trečiajai, o esantiems žemiau jau lieka tik trupinėliai.

Gautas apdovanojimas rodo, jog startuolis pasirinko teisingą strategiją: „Kas ketvirtį matome puikius rezultatus ir daug žadančias tendencijas – pastaruosius dvejus metus mūsų matomumas „Google“ platformoje (angl. visibility index, matuojamas SISTRIX) augo dešimtimis kartų. Tai išskirtinis rezultatas ne tik kelionių verslo segmente, bet ir visoje SEO rinkoje. Visada stengiamės suburti ir ugdyti geriausius savo srities ekspertus, suteikti jiems visas reikalingas priemones, įgaliojimus bei sąlygas sėkmingai veikti. Šiuo atveju, tai atsiperka su kaupu. Mūsų jungtinė SEO komanda iš Berlyno ir Kauno neįtikėtinus dalykus verčia realybe.“

„HomeToGo“ programuotoja Aurelija Kuncevičiūtė
„HomeToGo“ programuotoja Aurelija Kuncevičiūtė

Lietuvoje laukia net 20 naujų kolegų

Artimiausiu metu „HomeToGo“ Lietuvoje planuoja papildomai įdarbinti 20 jaunesniųjų ir patyrusių programuotojų bei duomenų mokslininkų Vilniaus ir Kauno biuruose.

Vos per ketverius veiklos metus kompanija išvystė savo veiklą 17 pasaulio šalių, šiuo metu komandoje dirba daugiau nei 150 darbuotojų, atstovaujančių daugiau nei 25 tautybes. Šiandien „HomeToGo“ leidžia palyginti daugiau nei 15 mln. nuomos pasiūlymų iš daugiau nei 300 nuomos svetainių visame pasaulyje, įskaitant ir didžiuosius portalus, tarp kurių „Booking.com“, „HomeAway“ ir kt. Kompanija turi vietinėms rinkoms pritaikytas paieškos sistemas JAV, dvylikoje Europos šalių, Rusijoje, Meksikoje ir Australijoje. Bendros investicijos į „HomeToGo“ sudaro reikšmingą aštuonženklę sumą.

Daugiau apie didžiausią pasaulyje atostogų būsto nuomos paieškos sistemą „HomeToGo“ multimedijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis