Tam, kad kuriamas produktas ar teikiama paslauga sulauktų dėmesio ir susidomėjimo, kartais nereikia daug – tiesiog pasiūlyti viską iš vienų rankų ir įsiklausyti į vartotojų poreikius. Taip mano ir Lietuvos lengvosios atletikos čempionė bei programėlės „#walk15“ kūrėja Vlada Musvydaitė. Pasak jos, svarbiausia – girdėti ir prisitaikyti prie programėlės bendruomenės poreikių bei sugebėti pasiūlyti vartotojams išskirtinių funkcionalumų, apie kuriuos jie dar net nebūna pagalvoję.
Viskas prasidėjo nuo praktinio poreikio
„Pirminė platformos idėja gimė iš praktinio poreikio. Vaikštinėdama po parką su savo vaikais supratau, kad į kai kuriuos jų klausimus negaliu atsakyti tinkamai. Taigi, man kilo idėja, kaip padėti šeimoms lengviau pažinti vietoves, kuriose gyvena, o informacijos pateikimą susieti su aktyvaus laisvalaikio galimybėmis. Taip atsirado pirmasis virtualus maršrutas, o didelis jo pasisekimas tapo ženklu, kad judame tinkama linkme. Šiandien jau turime daugiau nei 170 tūkstančių vartotojų bei siekiame diegti funkcijas, kurios motyvuotų ir skatintų žmones eiti kasdien“, – išskiria V.Musvydaitė.
Kaip teigia programėlės sumanytoja ir kūrėja, žmones motyvuoja skirtingi dalykai: vienus, pavyzdžiui, galimybė apsipirkti už surinktus žingsnius partnerių parduotuvėse, kitus – galimybė pasivaržyti žingsnių iššūkiuose, o trečius – puoselėti tvarumo idėjas. Anot V.Musvydaitės, būtent tai ir leidžia programėlei išsiskirti iš konkurentų.
Išskirtinumas – visos funkcijos po vienu stogu
„Nors pasaulyje yra daugybė žingsniamačių, sportui skirtų programėlių ar aplikacijų, skirtų naujų maršrutų atradimui, mažai kas pasiūlo vieną bendrą sprendimą. Todėl mūsų būdas išsiskirti – apjungti visas ėjimą puoselėjančias funkcijas po viena platforma. Naudodamasis „#walk15“, vartotojas vienoje programėlėje gali matyti ir savo nueitus žingsnius bei kilometrus, ir sudegintas kalorijas bei savaitės žingsnių tikslą, o taip pat – atrasti bei kurti maršrutus, apsipirkti už žingsnius, auginti tvarumą skatinančius virtualius žingsnius ar dalyvauti ir kurti žingsnių iššūkius, įsitraukti į ėjimo renginius bei žygius. Kitaip tariant, mūsų būdas išsiskirti iš daugybės kitų programėlių yra aplink save suburti ėjimo entuziastus ir pasiūlyti jiems visas svarbias funkcijas vienoje vietoje“, – pabrėžia programėlės kūrėja.
Šių metų sausio pradžioje, programėlė „#walk15“ prisijungė ir prie nuolat augančios oficialios „Huawei“ programėlių parduotuvės „AppGallery“. Pasak V.Musvydaitės, šį sprendimą padiktavo vartotojai: „Pastebėjome nuolat didėjantį „Huawei“ vartotojų skaičių ir nusprendėme plėstis, kad programėle būtų patogu ir lengva naudotis visiems „Huawei“ telefonų savininkams. „AppGallery“ – patogi, lengva naudoti platforma, kuri pasižymi unikalumu bei išskirtinumu. Esame patenkinti platformos funkcijomis ir kaip programėlės kūrėjai vertiname tai, jog „AppGallery“ mums suteikia išskirtinį matomumą, dėl ko vartotojai programėlę atranda lengviau“.
„Sporto, aktyvaus laisvalaikio ir sveikatinimo programėlės šiandien – vienos svarbiausių. Ypatingai turint omenyje dabartinį kontekstą, kai dėl karantino apribojimų yra sumažėjęs fizinis vartotojų aktyvumas. Todėl „#walk15“ yra išskirtinis pavyzdys, kaip ne tik vartotojams suteikti naudingą funkcionalumą, bet ir papildomai įtraukti juos į skirtingas veiklas, sudominti skirtingomis naudomis ar net paskatinti judėti dar daugiau. Iš savo pusės mes taip pat siekiame ne tik suteikti visą reikalingą pagalbą programėlėms startuojant mūsų parduotuvėje, bet ir sukurti galimybes plėtrai ateityje. Pavyzdžiui, šiuo metu itin aktuali integracija su kitais įrenginiais. Tad ir mūsų siekiamybė – sudaryti sąlygas programėlių kūrėjams toliau vystyti bei tobulinti savo programėles mūsų parduotuvėje „AppGallery“ neribojant savęs“, – teigia Audrius Granickas, „Huawei Mobile Services“ verslo vystymo ir operacijų vadovas.
Karantino metu gerinamas vaikščiojimo vidurkis
Kaip pastebi programėlės kūrėja, karantino metu „#walk15“ vartotojai pradėjo ženkliai daugiau vaikščioti. Apskaičiuota, kad iki karantino pradžios programėlės vartotojas vidutiniškai eidavo 4000 žingsnių per dieną, o praėjusių metų pabaigoje šis skaičius siekė jau 4500 žingsnių.
Kita vertus, tai – ne vienintelis įdomus pokytis, kurį nulėmė šalyje prasidėjęs karantinas.
„Pastaraisiais metais pastebėjome dar vieną ryškią tendenciją – privačius įmonių žingsnių iššūkius. Dirbdamos nuotoliniu būdu, įmonių komandos ėmė ieškoti aktyvumą ir tarpusavio ryšį skatinančių priemonių. Šiame kontekste pajutome didžiulį ir kasdien augantį įmonių susidomėjimą privačių žingsnių iššūkių kūrimu. Įmonės visomis priemonėmis nori skatinti darbuotojų aktyvumą, gerinti emocinę sveikatą ir skatinti neprarasti tarpusavio bendravimo“, – išskiria V.Musvydaitė.