Lietuvių sukurta programa „Pixelmator“ „Apple“ programų parduotuvėje jau uždirbo 1 mln. dolerių

„Apple“ programų parduotuvė turi pirmuosius milijonierius. Jais tapo lietuviai broliai Saulius ir Aidas Dailidės, kurie yra sukūrę nuotraukų redagavimo programą „Pixelmator“.
Programa „Pixelmator“ galima piešti ir redaguoti nuotraukas.
Programa „Pixelmator“ galima piešti ir redaguoti nuotraukas. / Pixelmator.com nuotr.

Lietuvių kompanijos „Pixelmator Team“ tinklaraštyje S.Dailidė antradienį pranešė, jog per pirmąsias 20 dienų „Apple“ programų parduotuvėje „App Store“ jų sukurta programa uždirbo 1 mln. JAV dolerių (apie 2,5 mln. Lt).

S.Dailidė taip pat džiaugiasi puikiais vartotojų vertinimais – įvairiose šalyse ši programa 5 balų sistemoje vertinama nuo 4,5 iki 5 balų. 

Be to, pagal uždirbtas pajamas „Apple“ programų parduotuvėje „Pixelmator“ yra 4 vietoje, po pačios „Apple“ sukurtų programų „Aperture“, „iPhoto“ ir „Pages“.

 „Tokia stulbinanti sėkmė džiugina. Didelis ačiū už jūsų paramą“, – rašo S.Dailidė.

Jis taip pat praneša, jog artimiausiu metu bus išleisti programos atnaujinimai bei ruošiama nauja programos versija „Pixelmator 2.0“.

„Pixelmator“ yra piešimo ir nuotraukų redagavimo programa. Dėl funkcijų gausos ji paprastai lyginama su populiaria „Adobe“ programa „Photoshop“, tačiau lietuvių kūrinys yra gerokai pigesnis.

Jei „Photoshop“ kaina siekia kelis šimtus dolerių, tai „Pixelmator“ programa „Apple“ parduotuvėje šiuo metu kainuoja 30 dolerių (šiuo metu yra paskelbta akcija; įprasta programos kaina yra 59 doleriai).

Taigi jei nebuvo taikyta kitų papildomų nuolaidų, „Apple“ vartotojai nusipirko daugiau nei 33 tūkst. programos kopijų.

Pagal „Apple“ programų parduotuvės taisykles, programos gamintojui atitenka 70 proc. pajamų, o „Apple“ – 30 proc., taigi į lietuvių sąskaitą turėtų nubyrėti per 700 tūkst. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis