„Išlaikėme savo koncentraciją besivystančiose rinkose, pradėjome augti keliose naujose rinkose, sustiprinome produktą – tai buvo pagrindinės augimo priežastys“, – sakė „Eskimi“ vadovas Vytautas Paukštys.
„Eskimi“ pagrindinės rinkos išliko Afrika ir Azija, rašoma pranešime spaudai. Pirmuosius 6 mėnesius „Eskimi“ labiausiai augo Nigerijos, Ganos, Indonezijos, Vietnamo rinkose.
„Paskutiniu metu išplėtėme rinkų geografiją, daugiau nei milijoną klientų turime iš Indijos, Tailando, Kenijos, Pietų Afrikos, Tanzanijos, Namibijos rinkų“, – sakė V.Paukštys.
Unikali auditorija reklamuotojams
Afrikoje ir Azijoje mobilusis telefonas yra pirminis interneto naršymo įrankis, todėl ten „Eskimi“ populiarumas yra ypač didelis. Europoje „Eskimi“ klientai yra unikali auditorija, kuri naudojasi ne tradiciniu, o tik mobiliuoju internetu. „Tai gana įdomi auditorija reklamuotojams, kadangi jie negali jos pasiekti per tradicinę skaitmeninę žiniasklaidą. Taip pat galime išskirti tikslines auditorijas pagal miestą, lytį, mobilųjį operatorių“, – teigė V.Paukštys.
Didžiausią sėkmę „Eskimi“ sieja su mobiliųjų pinigų augimu Afrikoje ir Azijoje. „Didžiausia Afrikos rinka, Nigerija, seka Kenijos pėdomis ir praėjusiais metais išdavė 11 mobiliųjų pinigų licencijų. Tai galimybė klientams, net neturintiems banko sąskaitos, atlikti mokėjimus mobiliuoju internetu. Išaugus mobiliųjų mokėjimų rinkai, mobilioji žiniasklaida bus pagrindinis bendravimo kanalas su klientais“, – planus pasakojo V.Paukštys.
Kenijoje itin populiarios mobiliųjų pinigų paslaugos „m-pesa“ transakcijos sudaro net 15 proc. viso šalies BVP.