Lietuvių sukurtas socialinis tinklas „Eskimi“ jau turi per 5 mln. klientų

Lietuvių sukurtas mobilusis socialinis tinklas „Eskimi“ pasiekė 5 milijonų klientų skaičių. Lygiai prieš metus „Eskimi“ turėjo apie 200 tūkst. klientų. Augimo tempai didėja toliau – šiuo metu prie „Eskimi“ kasdien prisijungia daugiau nei 30 tūkst. naujų klientų.
Socialinio tinklo „Eskimi“ logotipas
Socialinio tinklo „Eskimi“ logotipas / „Eskimi“ nuotr.

„Išlaikėme savo koncentraciją besivystančiose rinkose, pradėjome augti keliose naujose rinkose, sustiprinome produktą – tai buvo pagrindinės augimo priežastys“, – sakė „Eskimi“ vadovas Vytautas Paukštys.

„Eskimi“ pagrindinės rinkos išliko Afrika ir Azija, rašoma pranešime spaudai. Pirmuosius 6 mėnesius „Eskimi“ labiausiai augo Nigerijos, Ganos, Indonezijos, Vietnamo rinkose.

„Paskutiniu metu išplėtėme rinkų geografiją, daugiau nei milijoną klientų turime iš Indijos, Tailando, Kenijos, Pietų Afrikos, Tanzanijos, Namibijos rinkų“, – sakė V.Paukštys.

Unikali auditorija reklamuotojams

Afrikoje ir Azijoje mobilusis telefonas yra pirminis interneto naršymo įrankis, todėl ten „Eskimi“ populiarumas yra ypač didelis. Europoje „Eskimi“ klientai yra unikali auditorija, kuri naudojasi ne tradiciniu, o tik mobiliuoju internetu. „Tai gana įdomi auditorija reklamuotojams, kadangi jie negali jos pasiekti per tradicinę skaitmeninę žiniasklaidą. Taip pat galime išskirti tikslines auditorijas pagal miestą, lytį, mobilųjį operatorių“, – teigė V.Paukštys.

Didžiausią sėkmę „Eskimi“ sieja su mobiliųjų pinigų augimu Afrikoje ir Azijoje. „Didžiausia Afrikos rinka, Nigerija, seka Kenijos pėdomis ir praėjusiais metais išdavė 11 mobiliųjų pinigų licencijų. Tai galimybė klientams, net neturintiems banko sąskaitos, atlikti mokėjimus mobiliuoju internetu. Išaugus mobiliųjų mokėjimų rinkai, mobilioji žiniasklaida bus pagrindinis bendravimo kanalas su klientais“, – planus pasakojo V.Paukštys.

Kenijoje itin populiarios mobiliųjų pinigų paslaugos „m-pesa“ transakcijos sudaro net 15 proc. viso šalies BVP.

Daugiau informacijos apie „Eskimi“ galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis