Lietuvoje sparčiai populiarėja skaitmeninė televizija

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, beveik pusė Lietuvos namų ūkių naudojasi mokamos televizijos paslaugomis – 2010 m. pabaigoje vartotojų skaičius sudarė 47,2 proc. visų namų ūkių. Tai 6,5 proc. daugiau abonentų nei 2009 metais.
IPTV leidžia analizuoti tik vieno namų ūkio žiūrimumą. Jei bute gyvena vaikas, mama ir močiutė, neįmanoma nustatyti, kuris jų tuo metu žiūri televizorių.
Televizija / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Lietuvoje populiariausia išlieka kabelinė analoginė televizija – jos paslaugomis naudojasi 388 tūkst. abonentų. Vis dėlto jos vartotojų skaičiaus augimas palyginti labai mažas – tik 4 proc. per metus, rašoma pranešime spaudai.

Sparčiausiai populiarėja skaitmeninė kabelinė (DVB-C) televizija – per metus jos vartotojų skaičius išaugo 63 proc. Auga ir skaitmeninės antžeminės (DVB-T) ir bei internetinės (IPTV) televizijos abonentų skaičius – atitinkamai 36 ir 22 proc.

2010 m. pagrindiniai televizijos tiekėjai buvo TEO, „Viginta“, valdanti prekės ženklus VDNET ir CGATES, bei „Init“ grupė. Daugiausia kabelinės televizijos abonentų turėjo „Init“ grupė (104 tūkst.), „Viginta“ (71 tūkst.) ir „Balticum“ (67 tūkst.).

Vis daugiau mokamos televizijos vartotojų rinkosi skaitmeninę televiziją: skaitmeninės televizijos abonentų skaičius sparčiausiai augo „Vigintos“ tinkle (net 83 proc.), TEO (28 proc.) ir „Mikrovisatoje“ (22 proc.).

„Nors tarp Lietuvos vartotojų vis dar vyrauja kabelinė televizija, tačiau moderniųjų technologijų raida daro savo. Skaitmeninės televizijos vartotojų skaičius didėja žaibiškai ir galima numanyti, kad greitu metu ji atims lyderio pozicijas iš kabelinės televizijos“, – teigia bendrovės „Viginta“ rinkodaros departamento vadovas Vygantas Tutlys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis