Tyrimai rodo, kad žmonės, o ypač jaunoji karta, pastebi lauko reklamas ir kitas reklamas, esančias viešosiose vietose. Net 78 proc. Z kartos atstovų pamatę jiems patikusią reklamą viešoje vietoje, ieško daugiau informacijos (www.oohmedia.com duomenys). Taigi, vienas iš sprendimų norint, kad reklama būtų pastebėta, ją rodyti viešose vietose neįprastu būdu.
Vietos, kurios nori pastatyti pas save išmanius veidrodžius, gauna keleriopą naudą: senus veidrodžius įmonė pakeičia naujais ir inovatyviais, tai padaro ne tik nemokamai, tačiau pati sumoka už tai, kad veidrodžiai kabėtų.
Bendrovė „AdBroker“ verslui siūlo savo klientą pasiekti ten, kur jis iki šiol nebuvo pasiekiamas – per veidrodžius, kabančius įvairiose viešose vietose.
„Norime, kad Lietuva žengtų koja kojon kartu su pasaulio reklamos rinka, todėl Lietuvos rinkai siūlome technologiją, kuri populiari JAV, Kinijoje, ir tikimės, kad ji suras vietą ir mūsų šalyje“, – sako bendrovės „AdBroker“, kuriančios išmanių veidrodžių tinklą Lietuvoje, vadovė Karolina Gailė.
Bendrovė „AdBroker“ verslą pradėjo nuo fotografuojančio veidrodžio nuomos, o dabar plečia savo veiklą. Įmonė suranda viešas vietas: barus, arenas, prekybos centrus ir paprastus veidrodžius tose vietose pakeičia į išmaniuosius. Nors iš toli jie atrodo įprastai, specialiems jutikliams identifikavus žmogaus judesį, veidrodžio dalyje įsijungia video klipus transliuojantis ekranas, kviečiantis ant jo paspausti.
„Įsivaizduokite, žmogus prieina prie kriauklės nusiplauti rankų, veidrodis užfiksuoja, kad kažkas priėjo ir jame netikėtai pasirodo prekės ženklo reklaminis video įrašas, o šalia mygtukas „spausk čia“. Žmogus nustemba, bet mygtuką paspaudžia, atsiranda naujienos, orai, žmogus įsitraukia, pradeda naršyti. Dėl to veidrodžiai yra dar neišnaudota ir efektyvi vieta įmonėms reklamuoti savo produktus ir tokiu netradiciniu būdu pasiekti savo klientą“, – teigia K.Gailė.
Prieš pradėdama kurti išmanių veidrodžių tinklą, įmonė dalyvavo ne vienoje parodoje, kurioje supažindino žmones su siūlomu produktu, klausė rinkodaros atstovų nuomonės. Išmanusis veidrodis vienerius metus buvo testuojamas ir viename bare.
„Negirdėjome nei vieno, kuris pasakytų, kad toks veidrodis ar reklama jame erzina. Priešingai, žmonės siūlė idėjų, ką norėtų jame matyti, ir linkėjo sėkmės. Tik po daugybės teigiamų komentarų, pradėjome gaminti pirmąją veidrodžių seriją“, – sako pašnekovė.
Šiuo metu startuoja išmanių veidrodžių tinklas populiariuose Vilniaus baruose, kuris pasieks jaunąją auditoriją (iki 35 metų), o ateityje įmonė žada plėstis ir į kitas viešąsias vietas – prekybos centrus ir arenas.
Vietos, kurios nori pastatyti pas save išmanius veidrodžius, gauna keleriopą naudą: senus veidrodžius įmonė pakeičia naujais ir inovatyviais, tai padaro ne tik nemokamai, tačiau pati sumoka už tai, kad veidrodžiai ten kabėtų. Taigi, „AdBroker“ komanda drąsina visus parduotuvių, sporto klubų, prekybos centrų ir kitų vietų atstovus kreiptis į juos.
Bendrovė siekia, kad kuo daugiau įmonių išbandytų šią paslaugą ir nuspręstų, ar toks reklamos kanalas veikia, todėl balandžio mėnesį siūlo išbandyti veidrodžius už minimalią kainą – reklamos užsakovams reklama kainuoja vos 10 Eur už 1 veidrodį per savaitę, o 5 laimingieji, turės galimybę transliuoti savo reklaminius video klipus visiškai nemokamai (daugiau apie sąlygasgalite sužinoti ČIA).