Lietuvos skaitmeninių technologijų sėkmės istorijas „Infobalt“ eksportuos į Aziją

Lietuvos informacinių ir ryšių technologijų asociacija „Infobalt“ pradeda auginti Lietuvos skaitmeninių technologijų sektoriaus žinomumą pasaulyje dalindamasi šalies IT sektoriaus patirtimi ir sėkmės istorijomis.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

Stiprins IT sektorių

Pirmieji du LR Užsienio reikalų ministerijos vystomojo bendradarbiavimo ir paramos demokratijai programos lėšomis finansuojami projektai Vietname ir Mongolijoje yra skirti padėti vietos moterims ir mergaitėms įgyti skaitmeninių technologijų įgūdžių bei žinių, reikalingų skaitmeniniam verslui plėtoti, supažindinti su ES rinkos subtilybėmis.

„Infobalt“ dalyvavimas vystomojo bendradarbiavimo projektuose yra nauja veiklos sritis, kuri taps viena pagrindinių asociacijoje ir padės Lietuvos IT sektoriui stiprinti savo vardą pasaulyje. Turime gerų sėkmės istorijų – „Women Go Tech“, „Fintech Lietuva“, „Akademija.IT“. Atėjo laikas pasidalinti su kitoms šalims ir padėti joms plėtoti savo IT sektorių, – teigia abiejų projektų iniciatorė, „Infobalt“ eksporto ir rinkos plėtros vadovė Laura Guobužaitė. – Ilgainiui stiprinsime bendradarbiavimą su vietos verslais, Vyriausybėmis, taip atverdami daugiau galimybių Lietuvos IT verslui“.

„Infobalt“ yra inicijavusi „Women Go Tech“, skirtą paskatinti ir padėti moterims kurti karjerą technologijų srityje, į rinkos poreikius atitinkančių programuotojų, testuotojų parengimą orientuotą „Akademija.IT“, sukūrusi „Fintech Lietuva“ finansinių technologijų įmonių platformą, gerinančią šios šakos ekosistemą.

Pasak Užsienio reikalų ministerijos Vystomojo bendradarbiavimo departamento direktorės Rasa Kairienės, kad Lietuva padeda įgyvendinti Jungtinių Tautų Darnaus vystymosi tikslus besivystančiose šalyse ir tokiu būdu prisideda prie tarptautinės bendruomenės pastangų kurti darnų ir geresnį pasaulį, kuriame saugiau bei geriau gyventi ir mums.

Ji pabrėžia, kad asociacijos „Infobalt“ įgyvendinami projektai Mongolijoje ir Vietname ne tik prisideda prie darnaus vystymosi tikslų įgyvendinimo užtikrinant moterų ir mergaičių įgalinimą bei atskirties mažinimą regiono valstybėse, tačiau taip pat stiprina viešojo ir privataus sektoriaus partnerystę, kuri itin svarbi didinant Lietuvos politinę ir ekonominę įtaką tarptautinėje erdvėje.

Women Go Tech
Women Go Tech

„Skaitmeninių technologijų plėtrai teikiamas išskirtinis dėmesys ES vystomojo bendradarbiavimo politikos darbotvarkėje. Naujojoje ES daugiametėje finansinėje programoje skaitmenizavimo politikai numatoma skirti precedento neturinčias finansavimo apimtis, todėl itin svarbu, kad į šiomis lėšomis finansuojamų programų ir projektų įgyvendinimą būtų taip pat įtrauktas Lietuvos viešasis ir privatus sektorius“, – sako R.Kairienė.

Anot projektų iniciatorės, „Infobalt“ atstovės L.Guobužaitės, technologinių žinių ir praktinių įgūdžių suteikimas, supažindinimas su ES skaitmeninio verslo rinka padėtų spręsti įsišaknijusias problemas. Vietname tai palyginus mažas moterų verslumo procentas, turintis neigiamos įtakos šalies raidai. Tuo metu Mongolijoje mažėja STEM specialybių populiarumas tarp merginų, ITT specialybes renkasi vos 1,4 proc. merginų, stojančių į aukštąsias mokyklas ir maža moterų dalis technologinėse pozicijose versle.

„Todėl Vietname siekiame labiau orientuotis į moterų verslumo auginimą, siekiant įgalinti jas plėtoti skaitmeninius verslus, kas ypač aktualu užgriuvus pandemijai ir verslams persikėlus į internetą, – sako „Infobalt“ eksporto ir rinkos plėtros vadovė. – Mongolijoje daugiau dėmesio skirsime į mergaičių, besimokančių paskutinėse klasėse, ir moterų pritraukimą į technologines specialybes.“

Projektus „Infobalt“ kartu su ekspertais ir vietos partneriais – „Women’s Initiative for Startups and Entrepreneurship“ (WISE) Vietname ir Mongolijos jaunimo taryba vykdys keturis mėnesius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis