„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„LinkedIn“ vartotojų ir darbdavių pamėgta „Easy Apply“ funkcija: ekspertas aiškina, kada ja naudotis nereikėtų

Skaičiuojama, kad didžiausia pasaulyje profesine platforma „LinkedIn“ naudojasi daugiau kaip 870 mln. specialistų, o kas sekundę čia pateikiami 95 darbo skelbimai. Dar greičiau atrasti naujas karjeros galimybes padeda čia veikianti funkcija – „Easy Apply“, kuri leidžia vos vienu ar keliais paspaudimais kandidatuoti į norimą poziciją. Ekspertas pranešime žiniasklaidai apžvelgia šio įrankio pritaikymą ir atskleidžia, kada jo naudoti nereikėtų.
„LinkedIn“
„LinkedIn“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 LinkedIn Darbas

Anot „Tele2 Inovacijų biuro“ eksperto Arnoldo Lukošiaus, nors „Easy Apply“ funkcija leidžia pateikti paraiškas į daugybę darbo vietų skiriant nedaug laiko, ji turi ir tam tikrų trūkumų bei reikalavimų, apie kuriuos būtina žinoti dar prieš pradedant ja naudotis.

„Easy Apply“ įrankis buvo pristatytas 2011 m., kad „LinkedIn“ tinklo vartotojams būtų lengviau ir greičiau pateikti paraišką dėl darbo.

Standartinis mygtukas „Apply“ nukreipia naudotoją užpildyti paraišką įmonės svetainėje – tai nepatogus procesas, kadangi rankiniu būdu reikia įvesti informaciją. Tuo tarpu „Easy Apply“ leidžia išsiųsti paraišką neišeinant iš platformos – priklausomai nuo darbo skelbimo, spustelėjus šį mėlyną mygtuką, tereikės įvesti savo el. paštą, telefono adresą, pridėti savo gyvenimo aprašymą bei atsakyti į kelis klausimus.

Įrankis gali užpildyti asmeninės informacijos laukelius ir pats, įvesdamas duomenis, pateiktus jūsų profilyje. Tačiau „Easy Apply“ mygtukas rodomas ne visuose skelbimuose – kiekvienas darbdavys sprendžia, ar nori, kad kandidatai naudotų šį įrankį.

Svarbu pasirūpinti profiliu

Kadangi darbdaviai vidutiniškai skiria 7 sekundes vieno kandidato informacijai peržiūrėti, o kiekvienai darbo vietai tenka apie 250 paraiškų, svarbu patraukti jų dėmesį ir išlaikyti susidomėjimą. Kaip ir sufleruoja pats funkcijos pavadinimas, tai yra paprastas būdas parodyti viską, ką turite savo „LinkedIn“ profilyje – išsilavinimą, įgūdžius ar darbo patirtį.

Taigi, prieš pradedant darbo paieškas naudojantis šiuo įrankiu, reikėtų įsitikinti, kad profilis yra pilnai užpildytas, tikslus ir atnaujintas. Verta paskyroje pridėti ne tik išsamų gyvenimo aprašymą, bet ir esminių raktinių žodžių, kurie susiję su jūsų kompetencijos sritimi. Jei „Easy Apply“ paraiškoje yra vieta, kurioje galite palikti pastabą, rekomenduojama pridėti papildomos informacijos apie save, kad išsiskirtumėte iš kitų kandidatų.

Kada geriausia naudoti „Easy Apply“?

Įrankio funkcionalumas leidžia peržiūrėti ir kandidatuoti į daugiau darbo vietų nei įprastai – pateiksite paraišką nekartojant informacijos, kuri jau yra jūsų gyvenimo aprašyme arba „LinkedIn“ profilyje, tad sutaupysite laiko. Tačiau rekomenduojama šį mygtuką naudoti tik tada, kai jūsų profilis išsiskiria iš kitų ir yra iki galo užpildytas, jame gausu rekomendacijų ar pasiekimų.

Ši funkcija itin tinkama, kai norite išsiųsti daug paraiškų, bet neturite laiko ir galimybių suasmeninti kiekvieną iš jų, pavyzdžiui, kai kandidatuojate į pozicijas, kurios nėra jūsų svajonių darbo vieta.

Jeigu ieškote darbo su „Easy Apply“ funkcija, tačiau kartu nepateikiate savo gyvenimo aprašymo, vienintelis dalykas, kurį mato darbdaviai, yra prieiga prie jūsų „LinkedIn“ profilio, tad neišsiskirsite iš minios. Taip pat kandidatuodami tokiu būdu negalėsite kaskart pritaikyti profilio kiekvienai darbo paraiškai, tad šis įrankis nesuteiks jokios personalizavimo galimybės.

Vertėtų atsižvelgti ir į faktą, kad naudojant šį įrankį, darbdavys gaus daug daugiau paraiškų, nei vykdant įprastinę paiešką, todėl jūsų šansai gauti darbą sumažėja

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“