„Linkomanija“ tapo oficialiu filmo „Barzda“ platintoju Lietuvoje ir užsienyje

Didžiausias lietuviškas „torrent“ puslapis „Linkomanija“ internetu platins šiuo metu kuriamą naują lietuvišką filmą „Barzda“.
Linkomanija.net logotipas
Linkomanija.net logotipas / 15min.lt nuotr.

„Linkomanija“ ir kino kolektyvas „Iron cat“ (VšĮ „Filmuva“) sutarė, kad Lietuvoje trumpametražis filmas bus platinamas ne tik per daugiau nei 170 tūkst. vartotojų turintį „Linkomanijos“ tinklą, bet ir visomis kitomis prieinamomis priemonėmis, rašoma pranešime spaudai.

Užsienyje filmas „Barzda“ bus platinamas šiuolaikinėmis distribucijos platformomis, o taip pat bendradarbiaujant su kolegomis iš kitų „torrent“ puslapių. Tokiu būdu bandant į oficialią filmų platinimo veiklą įtraukti kuo daugiau „torrent“ puslapių iš visų Vidurio ir Rytų bei Šiaurės Europos šalių.

„Mūsų tikslas, kad filmas būtų lengvai prieinamas kuo platesnei auditorijai“, – išsikeltus tikslus pristato „Linkomanija“.

Naują filmą režisuos vienas iš kino kolektyvo „Iron cat“ kūrėjų – Jonas Trukanas.

„Barzda“ – tai šiuolaikinių juokų pasaka. Veiksmas vyks stebuklingame Vilniuje, kur pagrindinis filmo personažas, kuklus programuotojas Domas, spręs dažnam šiuolaikiniam žmogui aktualias problemas“, – naują projektą pristato populiaraus nemokamo filmo „Knygnešys“ režisierius.

„Kaip atskiri fiziniai asmenys, „Linkomanijos“ paslaugomis naudojamės jau senokai, tad kai tik pasitaikė proga pradėti abipusiai naudingą oficialų bendradarbiavimą – nedvejojome nė minutės. Žinoma, daug lėmė ir didelis „Knygnešio“ populiarumas internete (per porą savaičių filmą parsisiuntė apie 40 tūkst. žmonių)“, – pasakoja J.Trukanas.

„Linkomanija“ ir „Iron cat“ tikisi ne tik sėkmingai išplatinti naują filmą, tačiau kartu išbandyti įvairias naujas lietuviško kino finansavimo ir populiarinimo formas bei būdus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis