„Lufthansa“ atstovai po serijos incidentų su dronais kelia civilinės aviacijos skrydžių saugumo problemą. Susidūrimas su dronu bet kuriam lėktuvui gali kelti mirtiną pavojų.
Jau antras „Lufthansa“ incidentas
15min jau rašė, kad vienas pirmųjų šios aviakompanijos susitikimų ore su bepiločiais aparatais įvyko 2015 m. vasarą prie Varšuvos tarptautinio oro uosto. Tąkart dronas praskriejo maždaug už 100 metrų nuo lėktuvo, atvykstančio iš Miuncheno, sakė Varšuvos oro uosto atstovas Przemyslawas Przybylskis.
2015 m. gegužę Niujorke su dronu vos nesusidūrė komercinis laineris, artėjęs prie oro uosto „LaGuardia“.
Dronai, bepiločiai skraidantieji aparatai, valdomi nuotoliniu būdu, darosi vis populiaresni pasaulyje ir kelia grėsmę aviacijai. 2015 m. gegužę Niujorke su dronu vos nesusidūrė komercinis laineris, artėjęs prie oro uosto „LaGuardia“.
JAV Federalinės aviacijos valdybos (FAA) duomenimis, vien prie Los Andželo oro uosto nuo 2014 m. balandžio užregistruoti 42 atvejai, kai dronai įskrido į draudžiamą erdvę.
Penktadienio incidentas
Šįkart susidūrimo laimingo atsitiktinumo dėka pavyko išvengti vos už 14 mylių nuo Los Andželo oro uosto. „Los Angeles Times“ teigimu A380-800 skrido 1500 m aukštyje, o dronas buvo pakilęs dar 60 m aukščiau.
Dronas didžiausią pavojų keltų, jei būtų įtrauktas į variklį, kuris užgestų, – panašus poveikis, kaip į jį patekus paukščiui. Dronai taip pat gali apgadinti svarbią skrydžiui lėktuvo įrangą.