M.Zuckerbergas seka E.Musku: „Facebook“ ir „Instagram“ įves mokamą tapatybės patvirtinimą

„Instagram“ ir „Facebook“ naudotojai nuo šiol galės mokėti už „mėlynosios varnelės“ – simbolio, nurodančio paskyros autentiškumą – patvirtinimą, pranešė šias platformas valdanti bendrovė „Meta“. Pirmiausia ši praktika išmėginama Australijoje bei Naujojoje Zelandijoje, praneša BBC.
Meta
Meta / 123RF.com nuotr.

Skelbiama, kad „Meta Verified“ kainuos 11,99 JAV dolerio (apie 11,20 euro) per mėnesį internete arba 14,99 JAV dolerio „iPhone“ naudotojams.

Šią savaitę jį bus galima įsigyti Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje. „Meta“ dar nenurodė, kada ši funkcija bus pradėta taikyti kitose šalyse, nors Markas Zuckerbergas, „Meta“ vykdomasis direktorius, pranešime teigė, kad tai įvyks „netrukus“.

Jo nuomone, šis žingsnis pagerins socialinės žiniasklaidos programėlių saugumą ir autentiškumą.

Šis žingsnis žengtas po to, kai „Twitter“ savininkas Elonas Muskas 2022 m. lapkričio mėnesį įdiegė „Twitter Blue“ prenumeratą.

Mokama „Meta“ prenumeratos paslauga kol kas neteikiama įmonėms, tačiau bet kuris fizinis asmuo gali susimokėti už patikrinimą.

Ženkliukai – arba „mėlynosios varnelės“ – buvo naudojami kaip aukšto lygio paskyrų tikrinimo įrankiai, siekiant pažymėti jų autentiškumą.

Už prenumeratą mokantiems naudotojams mėlynas ženkliukas suteiktų didesnį jų pranešimų matomumą, apsaugą nuo apsimetėlių ir lengvesnę prieigą prie klientų aptarnavimo, sakoma „Meta“ pranešime jų svetainėje.

Bendrovė BBC sakė, kad šis pakeitimas neturės įtakos anksčiau patikrintoms paskyroms, tačiau pažymėjo, kad dėl mokamos funkcijos padidės kai kurių mažesnių naudotojų, kurie taps patikrinti, matomumas.

„Scanpix“/AP nuotr./Elonas Muskas
„Scanpix“/AP nuotr./Elonas Muskas

Mokamų naudotojų prieigos prie mėlynosios varnelės suteikimas anksčiau yra sukėlęs problemų kitoms socialinės žiniasklaidos platformoms.

Praėjusių metų lapkritį „Twitter“ mokama tikrinimo funkcija buvo sustabdyta, kai žmonės pradėjo apsimetinėti dideliais prekių ženklais ir įžymybėmis, mokėdami už ženkliuką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis