Maksimalų peržiūrų skaičių pasiekęs „Gangnam Style“ sugadino „YouTube“ skaitiklį

Tarptautiniu hitu tapusi daina „Gangnam Style“ sulaukė tokio milžiniško populiarumo, kad internetas, tiesiogine prasme, nebuvo jam pasiruošęs.
„Psy“ pasirodymas per per „Germany's Next Top Model“ finalą.
„Psy“ pasirodymas per „Germany's Next Top Model“ finalą. / „Scanpix“ nuotr.

Vaizdo įrašų portalas „YouTube“ nurodė, kad 2012 metais išleista Pietų Korėjos reperio Psy (Psai) dainos klipas, kurioje matomi jojimą imituojantys šokio žingsneliai, tapo pasauline sensacija ir šią savaitę pasiekė didžiausią įmanomą peržiūrų skaičių, kurį galėjo parodyti šio tinklalapio skaitmeninis skaitiklis.

„YouTube“ inžinieriai pastebėjo, kad gali iškilti tokia problema, ir pataisė skaitiklį, kad jis koduotų peržiūrų skaičių 64 bitų skaitmeniu.

Portalas nurodė, kad „Gagnam Style“ oficialus vaizdo klipas buvo peržiūrėtas daugiau negu 2,15 mlrd. kartų. Toks skaičius prilygsta trečdaliui visų pasaulio gyventojų, tačiau daugelis internautų tą įrašą peržiūrėjo ne vieną kartą.

Tačiau kuriant „YouTube“ buvo numatyta, kad vaizdo įrašų peržiūrų skaičius skaitiklyje koduojamas 32 bitų sveikaisiais skaitmenimis – tai reiškia, kad didžiausias įmanomas skaičius, kurį gali parodyti skaitiklis, yra 2 147 483 647.

„Niekada nepagalvojome, kad vaizdo įrašas gali būti peržiūrėtas daugiau kartų negu 32 bitų sveikasis skaičius“, – sakoma „YouTube“, priklausančio interneto milžinei „Google“, pranešime, kuris buvo paskelbtas socialiniame tinkle „Google+“.

„YouTube“ inžinieriai pastebėjo, kad gali iškilti tokia problema, ir pataisė skaitiklį, kad jis koduotų peržiūrų skaičių 64 bitų skaitmeniu.

Tai reiškia, kad „Gangnam Style“ arba kokių nors ateities megahitų peržiūrų skaičius bus teisingai rodomas, kol jis perkops devynis sikstilijonus. Manoma, kad ši riba praktiškai negali būti pasiekta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis