„Vidutiniškai bankai ima pervedimo mokestį tarp 17 ir 20 svarų, jų pavedimas užtrunka 3 – 5 darbo dienas. Be to, bankai ima ir valiutos konvertavimo mokestį, kuris siekia 3 – 5 procento. Mūsų pervedimas kainuoja 2, 5 svaro ir pavedimą garantuojame kitą darbo dieną. Tai pagrindinė priežastis dėl kurio vartotojai pas mus grįžta“, – sakė „Transfergo“ vadovas Daumantas Dvilinskas.
Nors konkurencija tarptautinių mokėjimų srityje nuožmi, D.Dvilinskas sako, jog vis atsiranda klientų, kurie atsisako brangių bankų teikiamų paslaugų.
Nuo gruodžio 15 iki sausio 15 dienos pervedant pinigus per „Transfergo“ nebus imamas pervedimo mokestis. Vartotojams reikės susimokėti valiutos konvertavimo mokestį, kuris yra pastovus ir siekia vieną procentą nuo sumos.
Šiuo metu „Transfergo“ paslaugomis Europoje naudojasi beveik 50 tūkst. vartotojų. Pagrindiniai klientai Anglijoje – emigravę lietuviai, latviai lenkai. Lietuviai sudaro maždaug 30 – 40 proc. „Transfergo“ klientų ir jų nuolat mažėja.
Nors konkurencija tarptautinių mokėjimų srityje nuožmi, D.Dvilinskas sako, jog vis atsiranda klientų, kurie atsisako brangių bankų teikiamų paslaugų.
„Problemų nejaučiame, nes pagrindiai klientai ateina ne iš tiesioginių konkurentų, bet iš bankų“, – pridūrė D.Dvilinskas.
Kitąmet „Transfergo“ planuoja plėstis už Europos ribų – atsidaryti JAV, Turkijoje, Nigerijoje, jau beveik pradėta paslaugas teikti Indijoje. Šiuo metu „Transfergo“ komandoje dirba 18 žmonių.