Mėnesinis „YouTube Shorts“ vartotojų skaičius perkopė 1,5 mlrd.

„YouTube“ trečiadienį pranešė, kad daugiau nei 1,5 mlrd. žmonių kiekvieną mėnesį žiūri trumpaformačius videoklipus, sukurtus naudojantis paslauga „YouTube Shorts“, konkuruojančia su populiariuoju „TikTok“.
„YouTube“
„YouTube“ / 123RF.com nuotr.

„Alphabet“ priklausanti „YouTube“ ir „Facebook“ patronuojanti įmonė „Meta“ į savo paslaugas įtraukė trumpų vaizdo įrašų formatą išpopuliarėjus socialiniam tinklui „TikTok“, kuris praėjusių metų pabaigoje pranešė apie milijardą viršijusių vartotojų skaičių.

Paslauga „YouTube Shorts“, leidžianti skelbti ne ilgesnius nei 60 sekundžių vaizdo įrašus, pasiūlyta mažiau nei prieš dvejus metus.

„Youtube Shorts“ iš tikrųjų pradėjo augti ir dabar kiekvieną mėnesį videoklipus žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. užsiregistravusių vartotojų“, – teigė „YouTube“ produktų vadovas Nealas Mohanas.

„Produktas ir toliau bus neatsiejama „YouTube“ patirties dalis“, – pridūrė jis.

Praėjusiais metais „YouTube“ įsteigė 100 mln. JAV dolerių fondą, skirtą „atlyginti kūrėjams“, kurių vaizdo klipai pritraukia auditoriją į internetinę sceną.

„YouTube“ taip pat pasitelkė Silicio slėnio technologijų milžinės reklamavimo įgūdžius, padėdama kūrėjams gauti pajamų iš platformoje skelbiamo turinio, kuris 2021 metais atnešė milijardus dolerių pajamų.

„TikTok“, priklausanti Kinijoje įsikūrusiai „ByteDance“, šių metų pradžioje pradėjo leisti vartotojams įkelti šiek tiek ilgesnius vaizdo įrašus, padidindama jų maksimalią trukmę nuo 3 iki 10 minučių.

„YouTube“, „Meta“ ir „TikTok“ konkuruoja viliodamos turinio kūrėjus, siūlydamos jiems galimybę užsidirbti iš prenumeratos ar reklamos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis