„Meta“ išbando mokamą vartotojų paskyrų patvirtinimo paslaugą

Amerikiečių socialinių tinklų milžinė „Meta“ išbando naują prenumeratos paslaugą, numatančią, jog „Facebook“ ir „Instagram“ vartotojai mokės prenumeratos mokestį už patvirtintas paskyras.
facebook-616feba3f1627
facebook-616feba3f1627

„Meta“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Markas Zuckerbergas sekmadienį paskelbė apie „Meta Verified“ paslaugą savo socialinės žiniasklaidos paskyrose.

Pasak jo, testavimas prasidės šią savaitę Naujojoje Zelandijoje ir Australijoje, o netrukus paslaugą bus galima pradėti naudoti ir kitose šalyse.

Už 11,99 JAV dolerio (jei naudojamas žiniatinklis) arba 14,99 JAV dolerio per mėnesį (jei naudojamos operacinės sistemos „Apple“ ir „Android“) mokestį „Meta“ pažymės vartotojo paskyrą mėlynu ženkleliu, reiškiančiu, jog paskyros turėtojo asmens tapatybė buvo patikrinta ir paskyra yra autentiška.

Anksčiau „Meta“ mėlynieji ženkleliai buvo nemokami ir skirti žymiems visuomenės veikėjams ar įmonėms.

Abonentai taip pat gaus papildomą apsaugą nuo paskyros klastojimo ir tiesioginę prieigą prie klientų aptarnavimo tarnybos, pažymėjo bendrovė.

„Ši nauja funkcija yra susijusi su mūsų paslaugų autentiškumo ir saugumo didinimu“, – savo pranešime sakė M.Zuckerbergas.

Internetinės milžinės teigimu, pokyčiai neturės įtakos viešiesiems asmenims ar tiems, kurių tapatybės jau buvo patikrintos.

Pasak bendrovės, „Meta Verified“ bus skirta nuomonės formuotojams ir tiems asmenims, kurie naudojasi socialine žiniasklaida savo verslui, bet nėra žymūs visuomenės veikėjai.

Socialinės žiniasklaidos įmonės pastaruoju metu stengiasi rasti naujų pajamų šaltinių, sumenkus internetinės reklamos apimtims.

Kiek anksčiau šį mėnesį „Meta“ paskelbė apie savo trečią ketvirtį iš eilės pajamų mažėjimą, nepaisant vartotojų skaičiaus padidėjimo.

Lapkritį „Meta“ paskelbė atleidžianti 11 tūkst. darbuotojų, arba 13 proc. savo darbo jėgos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis