„Meta“ naujovė: „Facebook“ ir „Instagram“ – dirbtinio intelekto sukurti „vartotojai“

„Meta“ tikisi, kad per kelerius ateinančius metus jos socialinės žiniasklaidos platformas „Facebook“ ir „Instagram“ užpildys dirbtinio intelekto sukurti personažai, rašo „Financial Times“.
„Facebook“ ir „Instagram“ programėlės
„Facebook“ ir „Instagram“ programėlės / Shutterstock nuotr.

Kad pritrauktų ir išlaikytų jaunesnę auditoriją, bendrovė pristato daugybę dirbtinio intelekto produktų, įskaitant vieną, padedantį vartotojams kurti dirbtinio intelekto personažus „Instagram“ ir „Facebook“ tinkluose.

„Tikimės, kad laikui bėgant šie dirbtiniai intelektai iš tikrųjų egzistuos mūsų platformose“, – sakė „Meta“ generatyvinio dirbtinio intelekto produktų viceprezidentas Connoras Hayesas.

„Jie turės biografijas ir profilio nuotraukas, galės kurti ir dalytis turiniu, kurį platformoje sukurs dirbtinis intelektas... Štai kur mes visa tai matome“, – pridūrė jis.

C.Hayesas teigė, kad „Meta“ „prioritetas“ per ateinančius dvejus metus – padaryti savo programėles „linksmesnes ir įdomesnes“.

Vis dėlto ekspertai įspėja, kad dirbtinio intelekto kuriamas turinys kelia pavojų, pavyzdžiui, gali būti panaudotas kaip ginklas dezinformacijai skleisti.

„Be patikimų apsaugos priemonių platformos rizikuoja, kad per šias dirbtinio intelekto sukurtas paskyras bus platinami melagingi pasakojimai“, – įspėjo Becky Owen, kūrybinės agentūros „Billion Dollar Boy“ pasaulinė rinkodaros ir inovacijų vadovė ir buvusi „Meta“ kūrėjų inovacijų grupės vadovė.

Siekiant išspręsti susirūpinimą keliančius klausimus, „Meta“ taisyklėse nustatyta, kad jos platformose dirbtinio intelekto sukurtas turinys turėtų būti aiškiai pažymėtas.

B.Owen pažymėjo, kad nors dirbtinio intelekto personažai gali būti „naujas kūrybiškas pramogų formatas“, kyla pavojus, kad jie gali užtvindyti platformas žemos kokybės medžiaga, kuri kenkia kūrėjų meistriškumui ir mažina vartotojų pasitikėjimą.

„Skirtingai nuo žmonių kūrėjų, šie dirbtinio intelekto personažai neturi gyvenimiškos patirties, emocijų ar tokio pat gebėjimo užmegzti ryšį“, – pridūrė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų