Pasak „Microsoft“ vyresniojo viceprezidento Mohako Shroffo, amerikiečių bendrovė Kinijoje pakeis „LinkedIn“ į darbo paieškos programą be tinklo funkcijų.
„Kinijoje susiduriame su daug sudėtingesne veiklos aplinka ir aukštesniais atitikties reikalavimais“, – teigė M.Shroffas tinklaraščio įraše.
Pasak „The Wall Street Journal“, Kinijos interneto reguliuotojos nurodė „LinkedIn“ terminą, iki kada tinklas turėjo imtis veiksmų geriau prižiūrėti turinį.
Kinijos institucijos pastaruoju pradėjo griežtinti kontrolę įvairių vietos technologijų įmonių atžvilgiu, paaiškindamos tai kova su monopoline praktika ir agresyviu vartotojų duomenų rinkimu. Ši kampanija yra dalis platesnės vyriausybės politikos, kuria siekiama sugriežtinti kontrolę šalyje, įskaitant privačių švietimo įstaigų, nuosavybės ir kazino sektorius.
Pasak M.Shroff“ teigimu, „Microsoft“ pasiūlys kiniškąją „LinkedIn“ versiją ir paleis mobiliąją programėlę „InJobs“, skirtą specialistams bei darbuotojų ieškančioms įmonėms.
„Microsoft“ 2016 metais įsigijo „LinkedIn“ už šiek tiek daugiau nei 26 mlrd. JAV dolerių ir dėjo pastangas įsitvirtinti Kinijoje, nepaisydama nerimo dėl internetinės cenzūros.
„Facebook“ ir „Twitter“ Kinijoje yra uždraustos jau daugiau nei dešimtmetį.
„Google“ pasitraukė iš Kinijos 2010 metais po programišių atakų, taip pat dėl cenzūros.
Elektroninės prekybos milžinės „Amazon“ svetainė yra prieinama Kinijoje, tačiau joje dominuoja vietos pardavėjos, tokios kaip „Alibaba“ ir „JD.com“.