„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Microsoft“ įkūrė „Google“ pašiepiančią produktų liniją „Scroogled“

„Microsoft“ įnešė naujų vėjų į „Google“ pašiepiančią kampaniją „Scroogled“. Trečiadienį bendrovė paskelbė įkūrusi produktų liniją „Scroogled“, kuria pašiepia „Google“ mėginimus užsidirbti iš privačių žmonių duomenų, rašo mashable.com.
Prieš „Google“ „Microsoft“ nukreipta kampanija „Scroogled“
Prieš „Google“ „Microsoft“ nukreipta kampanija „Scroogled“ / Microsoft nuotr.

Produktų linija, kuri susideda iš įvairių prekių – nuo skrybėlių ar marškinėlių iki puodelių – šaipomasi iš „Google“ duomenų rinkimo apie jų vartotojus ir jų panaudojimo komerciniais tikslais. Šie produktai „Microsoft“ internetinėje parduotuvėje pasirodė prieš pat šventinį apsipirkimo sezoną.

„Cnet.com“ primena, kad „Microsoft“ vartotojų informaciją naudoja savo paslaugų tobulinimui arba komerciniais tikslams.

„Įsidėkite savo mėgstamo gėrimo į šį puodelį ir tegul pasaulis sužino, kad, nors „Google“ ir nori užsidirbti iš kiekvieno jūsų skaitmeninio gyvenimo aspekto, jūs esate ramus“, – toks yra puodelio, ant kurio parašyta „Būkite ramūs, kol mes iš jūsų vagiame duomenis“, aprašymas.

Ant marškinėlių su užrašu „Scroogled“ ratu aplink jį pavaizduoti neigiamą kontekstą turintys žodžiai, tokie kaip „apkalbos“, „apgaudinėjimas“, „stebėjimas“, „šnipinėjimas“ ir t.t. Ant daugumos produktų nupieštas „Googe Chrome“ atvaizdas.

Puodelio kaina siekia – 7,99 dolerio, marškinėlių – 11,99 dolerio, o brangiausiai – 25,99 dolerio – kainuoja džemperis.

Kiek anksčiau „Google“ buvo sukūrusi tinklalapį „Don't Get Scroogled“, kuriame aiškino, kaip „Google“ uždirba iš vartotojų asmeninių duomenų.

Tiesa, tinklalapis „cnet.com“ primena, kad „Microsoft“, lygiai taip pat kaip „Apple“, „Yahoo“, „Facebook“ ar didžioji dauguma kitų pasaulio technologijų bendrovių, vartotojų informaciją naudoja savo paslaugų tobulinimui arba komerciniais tikslams.

Produktus galite apžiūrėti čia.

Domitės mokslo ir informacinių technologijų naujienomis? Prisijunkite prie Mokslas.IT socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Google+“ ir „Twitter“. Patirkite netikėtų atradimų!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“