Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Microsoft“ imasi griežtų konkurencijos priemonių prieš „Apple“: kompanija pažadėjo supirkti planšetinius kompiuterius „iPad“, jei vartotojai pereis prie „Surface“

Įsivaizduokite tokią situaciją: jūs esate kompanijos „Apple“ gerbėjas, tačiau turimas „iPad“ jums jau nusibodo ir ketinate išbandyti kažką naujo – pavyzdžiui, „Microsoft Surface“. Jokių problemų! Korporacija „Microsoft“ pranešė, jog pradeda vykdyti „iPad“ išpirkimo programą (žinoma, jei vartotojas tikrai nori įsigyti „Surface“).
Planšetinis kompiuteris „iPad mini“
Planšetinis kompiuteris „iPad mini“ / „Apple“ nuotr.

Savo planšetinio kompiuterio „Surface“ priešpastatymą konkurento „iPad“ kompanija „Microsoft“ praktikuoja ne pirmą kartą: neseniai buvo įvykdyta kampanija, kurios metu „Apple Siri“ garsiai pasakojo, kad „iPad“ negali daryti daugelio dalykų, kuriuos sugeba „Surface“.

„Surface“ planšetinis kompiuteris
„Surface“ planšetinis kompiuteris

Dabar kompanija „Microsoft“ ketina išdalinti dovanų kuponų, kurio kiekvieno vertė – $200. Būtent su jais bus galima atiduoti savo antros, trečios arba ketvirtos kartos „iPad“ ir gauti „Surface“. Teigiama, kad „Apple“ planšetiniai kompiuteriai turės būti fiziškai sveiki (nesudaužyti), be to, pasiūlymas galioja tik JAV ir Kanados gyventojams.

Reikia priminti, kad „Surface“ planšetinių kompiuterių pardavimai iki šiol yra labai prasti, taigi „Microsoft“ ketina imtis visų priemonių tam, kad situacija pagerėtų – juk vien dėl „Surface“ nesėkmės kompanija prarado beveik 1 mlrd. JAV dolerių. Pirmos kartos „Surface“ kainos jau sumažintos, tuo tarpu naujieji „Surface“ Pro ir RT modeliai turėtų debiutuoti rugsėjo 23 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos