„Microsoft“ ir „Google“ pradėjo puolimą prieš „Adblock Plus“ kūrėjus

Vartotojams šiuo metu prieinama eilė sprendimų, kurie leidžia blokuoti įkyrią reklamą internetiniuose puslapiuose. Vienas iš tokių yra „Adblock Plus“, tačiau panašu, kad prieš šios programos kūrėjus nusitaikė online reklamos gigantai, rašo AFP.
Google logotipas
Google logotipas / Scanpix nuotr.

Prancūzų kompanija „Eyeo“ nusprendė paduoti į teismą „Adblock Plus“ kūrėjus, o prie ieškinio nutarė prisidėti ir tokie technologijų milžinai, kaip „Google“ ir „Microsoft“.

Minėta prancūzų kompanija, kuri valdo populiarų laikraštį „Le Figaro“, tikina, kad neteko milžiniškų pinigų sumų dėl didžiulio „Adblock Plus“ populiarumo (šiuo reklamų blokavimo įrankiu vien Prancūzijoje naudojasi apie 5 mln. vartotojų).

Ekspertų teigimu, toks ieškinys iš dalies suprantamas, kadangi daugybė leidinių šiandien gyvena iš interneto reklamos, atnešančios didžiąją dalį pajamų.

Iš kitos pusės, ne visai aišku, kaip bus formuluojamos pretenzijos „Adblock Plus“ kūrėjams – naudotis šiuo reklamų blokavimo filtru ar ne, sprendžia kiekvienas vartotojas individualiai. Be to, už atskirą mokestį kompanijos gali pašalinti savo reklamą iš blokuojamų sąrašo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis