Tyrimo duomenimis, 46 proc. interneto vartotojų, kurių bendras turtas siekia 1 mln. dolerių ar daugiau, yra socialinio tinklo „Facebook“ nariai (prieš metus šis skaičius siekė 26 proc.). „Twitter“ naudojančių milijonierių skaičius per metus sumažėjo nuo 5 proc. iki 3 proc., skelbia „The Wall Street Journal“.
Socialinį tinklą „LinkedIn“ naudoja 19 proc. turtuolių – tiek pat, kiek ir prieš metus.
Anksčiau atlikti kitos apklausos taip pat parodė, kad „Facebook“ naudoja kone kas antras milijonierius, net jei jie turi mažai laiko naršyti šioje svetainėje. Tačiau „Twitter“ ir „LinkedIn“ turtingų klientų skaičiai yra stebinančiai maži, atsižvelgiant į tai, kad šie socialiniai tinklai laikomi orientuotais į verslą ir taupančiais laiką.
Pasirodo, taip nėra. Viena priežasčių gali būti ta, kad „Twitter“ yra atviras tinklas, todėl turtuoliams sunkiau kontroliuoti, kas juos gali sekti ir skaityti žinutes. Tuo metu prieigą prie „Facebook“ viešinamos informacijos valdyti nesunku.
Be to, „Twitter“ yra veikiau saviraiškos ir informacijos sklaidos priemonė, o „Facebook“ galima kurti asmeninius tinklus, kurie yra vertingesni.
Amžius taip pat gali turėti įtakos. Tyrimo duomenimis, „Facebook“ kiek dažniau renkasi vyresni investuotojai, nei jaunesni (atitinkamai 56 proc. ir 50 proc.). „Twitter“ buvo populiaresnis tarp jaunesnių milijonierių.
Be to, jaunesni nei 55 metų turtuoliai kur kas dažniau gauna informaciją iš socialinių tinklų, o 55–64 metų milijonieriai dažniau renkasi tradicines žiniasklaidos priemones.
Tinklaraščių nesibaido nei jaunesni, nei vyresni milijonieriai: beveik trečdalis investuotojų, kurių turto vertė viršija 5 mln. dolerių, nurodė, kad skaito arba skaitytų patikimų finansų patarėjų tinklaračius.