Paskaičiuota, kad šimtui per „iPad“ atidarytų interneto puslapių visoms kitoms planšetėms kartu paėmus tenka vos 14,75 puslapių. Iš „iPad“ konkurentų naršymui internete dažniausiai naudojamos „Amazon“ planšetės „Kindle Fire“, kurioms tenka apie 4,88 atverstų puslapių.
Antroje vietoje atsidūrė „Samsung Galaxy“ planšetiniai kompiuteriai. Šiems tenka 3,04 puslapio kiekvienam šimtui. „Google Nexus“ planšečių populiarumą parodo 1,22 puslapių rodiklis, tuo tarpu visoms kitoms planšetėms tenka mažiau nei vienas interneto puslapis. Neseniai pasirodęs „Microsoft Surface“ statistikoje figūruoja su 0,22 puslapio rodikliu.
Remiantis „Chitika“ statistika, galima konstatuoti, jog per trejus metus nuo pirmos kartos „iPad“ pasirodymo konkuruojantys produktai su įvairiomis programinėmis įrangomis pakankamai nedaug pasistūmėjo į priekį, bent jau atsižvelgiant į šių įrenginių naudojimą naršymui internete.
Didelių šansų „Apple“ konkurentai kol kas neturi – „iPad“ ir „iPad mini“ per praėjusias Kalėdas vis dar išsiskyrė savo populiarumu. Antra vertus, analitikai pastebi, kad 2016 metais „Apple iOS“ dalis gali sudaryti jau mažiau nei pusę visos planšetinių kompiuterių rinkos.