Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naršymo internete statistika: „iPad“ varžovai akivaizdžiai atsilieka

Kompanija „Chitika“ pristatė šių metų gruodžio mėnesio statistiką, kurioje matyti duomenys apie tai, kaip planšetiniai kompiuteriai susiję su Interneto duomenų srautu. Statistika turėtų labai džiuginti kompaniją „Apple“ ir „iPad“ vartotojus ir priversti nerimauti kitus planšetinių kompiuterių gamintojus.
Žmogus laiko planšetinį kompiuterį „iPad“.
Žmogus laiko planšetinį kompiuterį „iPad“. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Paskaičiuota, kad šimtui per „iPad“ atidarytų interneto puslapių visoms kitoms planšetėms kartu paėmus tenka vos 14,75 puslapių. Iš „iPad“ konkurentų naršymui internete dažniausiai naudojamos „Amazon“ planšetės „Kindle Fire“, kurioms tenka apie 4,88 atverstų puslapių.

Antroje vietoje atsidūrė „Samsung Galaxy“ planšetiniai kompiuteriai. Šiems tenka 3,04 puslapio kiekvienam šimtui. „Google Nexus“ planšečių populiarumą parodo 1,22 puslapių rodiklis, tuo tarpu visoms kitoms planšetėms tenka mažiau nei vienas interneto puslapis. Neseniai pasirodęs „Microsoft Surface“ statistikoje figūruoja su 0,22 puslapio rodikliu.

Remiantis „Chitika“ statistika, galima konstatuoti, jog per trejus metus nuo pirmos kartos „iPad“ pasirodymo konkuruojantys produktai su įvairiomis programinėmis įrangomis pakankamai nedaug pasistūmėjo į priekį, bent jau atsižvelgiant į šių įrenginių naudojimą naršymui internete.

Didelių šansų „Apple“ konkurentai kol kas neturi – „iPad“ ir  „iPad mini“ per praėjusias Kalėdas vis dar išsiskyrė savo populiarumu. Antra vertus, analitikai pastebi, kad  2016 metais „Apple iOS“ dalis gali sudaryti jau mažiau nei pusę visos planšetinių kompiuterių rinkos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos