Pasak „24M“ įkūrėjo profesoriaus Yet-Ming Chiango, per du dešimtmečius nuo ličio-jonų baterijų sukūrimo gamybos procesas nepasikeitė ir šiandien jis apima daug nereikalingų veiksmų ir komponentų.
Išradėjai teigia, kad naujos baterijos yra patvaresnės ir lankstesnės. Jos gali veikti netgi peršautos.
„Mes iš naujo atradome technologinį procesą“, – tvirtina mokslininkas. Naujasis gamybos būdas yra paremtas Chiango ir jo kolegos, medžiagų mokslo ir inžinerijos profesoriaus W. Craigo Carterio sukurta koncepcija.
Srautinėse baterijose elektrodai yra smulkių skysčio dalelių suspensija, kuri pumpuojama per įvairias sekcijas. Naujasis akumuliatorius yra srautinės ir standartinės kietosios baterijos hibridas. Šiame variante elektrodai nėra skysti – jie yra pusiau kieta koloidinė suspensija. Chian‘as ir Carteris savo išradimą pavadino „pusiau kieta baterija“. Tokių baterijų gamyba bus paprastesnė, be to akumuliatoriai yra lankstūs ir atsparūs mechaniniams pažeidimams.
Įprastinių ličio jonų baterijų gamyboje tam skirtas pagrindas turi būti padengiamas skysta danga, o uždėti kitą sluoksnį įmanoma tik visiškai išdžiūvus ankstesniam. Nauja technologija pašalina džiovinimo etapą, todėl nefunkcionalių medžiagų kiekis gaminio struktūroje yra sumažinamas 80 proc. Kadangi elektrodas yra mažyčių dalelių suspensija, dalelės judėjimo kelio ilgis taip pat daug kartų sumažėja ir dingsta vingiuotumo efektas, todėl akumuliatoriaus gamybai galima naudoti storesnius ir pigesnius elektrodus.
Išradėjai teigia, kad naujos baterijos yra patvaresnės ir lankstesnės. Jos gali veikti netgi peršautos. Šių baterijų kūrimo metu jau gauti aštuoni patentai ir dar 75 paraiškos laukia peržiūros.
Bendrovė „24M“ savo tyrimams jau sulaukė investicijų iš rizikos kapitalo fondų ir JAV Energetikos departamento dotacijos, kurių bendra suma yra apie 50 milijonų JAV dolerių. 10 tūkstančių bandomosios partijos baterijų šiuo metu testuoja Japonijos ir Tailando technikos gamintojai.