Nauja „YouTube“ išvaizda nepatenkinti milijonai internautų

Praėjusią savaitę didžiausias pasaulyje vaizdų dalijimosi portalas „YouTube“, kuris priklauso interneto gigantui „Google“, atnaujino savo išvaizdą. Ir nors tai buvo atlikta patogumo ir funkcionalumo gerinimo labui, internete ir pačiame vaizdų dalijimosi portale milijonai vartotojų reiškia savo nepasitenkinimą naujuoju dizainu.
„Youtube“
„Youtube“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Daugelyje populiarų vaizdo įrašų, nors jie kartais būna net ir poros savaičių senumo bei neturi jokių sąsajų su pasikeitusiu portalo dizainu, internautai rašo, kad nėra patenkinti nauja „YouTube“ išvaizda. Kai kurie savo nepasitenkinimą išreiškia ir nenormatyvine leksika, o tokie komentarai greitai sulaukia daugybės vadinamųjų „pliusų“ bei patenka į komentarų sekcijos viršų.

Kaip rašo „Google“, „YouTube“ pasirinko „švaresnį“ ir „paprastesnį“ dizainą tam, kad padėtų vaizdų dalijimosi portalo naudotojams lengviau užsiprenumeruoti kanalus ir peržiūrėti juose esančius įrašus. Atnaujinta „Vedlio“ (angl. guide) ypatybė taip pat jau prieinama daugelyje įvairių įrenginių. Jos funkcija yra pasiūlyti kitą, bet panašų į ankščiau matytą, turinį, taip didinant bendrą peržiūrų skaičių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai