Tai pavyko sužinoti portalui „The Verge“, kuris po pristatymo pasikalbėjo su „Xbox Live“ viceprezidentu Marcu Whittenu.
„Abi sistemos naudoja visiškai kitokią architektūrą, taigi palaikyti senesnių žaidimų negalima“, – sakė M.Whittenas.
„Xbox One“ naudos x86 architektūros aštuonių branduolių, veikiausiai, AMD procesorių, o dabartiniame „Xbox 360“ veikia „Xenon“ procesorius su „PowerPC“ architektūra.
Galime priminti, kad „Xbox 360“ palaikė visus pirmojo „Xbox“ žaidimus. Iš pradžių „Sony“ taip pat leido žaisti „PlayStation 2“ žaidimus su „PlayStation 3“, bet ši funkcija netrukus dingo. „Sony“ susidurs su tokia pačia problema, kaip ir „Microsoft“, tačiau japonai tikisi, kad panaudoję debesų technologijas kelių metų bėgyje atidarys savo žaidėjams senų žaidimų katalogą.