25 metų vartotojas vardu Hui Renjie iš Guangdžou miesto išmanųjį telefoną įsigijo šeštadienį, o sekmadienio ryte jis sprogo, sugadinęs šalia buvusį kompiuterį „MacBook“, praneša agentūra „Bloomberg“.
Pasak Hui Renjie, „Samsung“ atstovai pasiūlė jam atlyginti už telefoną sumokėtus pinigus ir išmokėti kompensaciją už sugadintą nešiojamąjį kompiuterį, jeigu jis grąžins telefoną. Tačiau jis atsisakė perduoti telefoną, nes nori, kad įmonė „viešai paskelbtų apie šį įvykį“.
„Samsung“ išplatino pareiškimą, kuriame nurodė, jog „susisiekė su klientu ir kruopščiai ištirs jo telefoną, kai tik jį gaus“.
Dėl problemų su flagmanu „Note 7“, kuris prekyboje pasirodė rugpjūtį, „Samsung“ išgyvena vieną sudėtingiausių laikotarpių savo istorijoje.
Pirkėjai ne kartą skundėsi, kad išmaniojo telefono akumuliatorius perkaista ir gali užsiliepsnoti ar sprogti. Rugsėjo pradžioje įmonė paskelbė ketinanti 2,5 mln. išmaniųjų telefonų pakeisti naujais, kuriuose ši problema bus pašalinta.
Baterijas „Samsung“ šiuo metu teikia keletas įmonių. Gamintojo, pateikusio netikusias baterijas, elektronikos milžinė nenurodė, tačiau pabrėžė, kad Kinijos rinkoje ji naudoja kitą tiekėją, tad „Note 7“ pardavimai Kinijoje nebuvo sustabdyti.