Visos „Battle for Azeroth“ reklaminės kompanijos metu „Blizzard“ gana aktyviai skleidė sugrįžtančio frakcijų karo propaganda, tad natūralu, kad net apie žaidimą negirdėję žaidėjai susigundė prisijungti prie šio kivirčo. Tai lėmė, kad „World of Warcraft: Battle for Azeroth“ išleidimo dieną parduoti net 3,4 milijono žaidimo kopijų.
Žaidimo išplėtimą abi žaidimo frakcijos pradeda nuo didelių netekčių, kurias padiktavo 2 rimti susirėmimai. Tiek aljansas, tiek orda nebegali paprastai tęsti savo karo kampanijų, tad jiems tenka ieškoti sąjungininkų, kurie galėtų padėti nugalėti priešininkus. Orda iškeliauja į prarastą trolių rasės žemyną Zandalarą, o aljansas ieško pagalbos naujame Kul‘Tiraso žemyne.
„Battle for Azeroth“ kartu su naujais žemynais pristatė galybę šviežio turinio – naujos užduotys, nauji požemiai ir daugybė naujų pasaulio paslapčių, kurias žaidėjas gali surasti. Negana to, „Blizzard“ į žaidimą pridėjo salų ekpedicijas, kurios leidžia 3 žmonių komandos pasivaržyti resursų rinkimo lenktynėse. Netrukus žaidime turėtų startuoti ir dar viena naujovė – didelės apimties kooperatyvinis rėžimas „Warfronts“, kuris reprezentuos didelius pasaulio mūšius ir bus įkvėptas klasikinio „Warcraft 3“ strateginio žaidimo.
Vis tik būtina pabrėžti, kad visos šios naujovės iš esmės nekeičia pagrindinių žaidimo mechanikų, kurios buvo pristatytos su originaliuoju „World of Warcraft“, tą netruks pastebėti ir senieji šio žaidimo gerbėjai, ilgainiui nutolę nuo virtualaus „Blizzard“ pasaulio. Pagrindinė priežastis, kodėl toks senas žaidimas vis dar mėgaujasi tokiu populiarumu yra žaidimo istorijos pasakojimas. „Blizzard“ jau daugelį metų žaidimo pasaulio istoriją pildo pamažu, per daug neatskleisdami, kas žaidėjų laukia toliau ir taip užsuka gandų malūną, kuris šiek tiek primena spekuliacijas apie naują „Game of Thrones“ seriją. Puikiai kalendoriuje išdėstytos turinio injekcijos leidžia žaidėjui pasijusti taip, lyg jis gyventų realiame pasaulyje, kuriame nuolat vyksta kažkas naujo ir niekuomet neįmanoma prognozuoti, kur pasuks mėgstamų personažų likimai.
Mūsų nuomone, „Battle for Azeroth“ yra dar vienas įrodymas, kad „Blizzard“ yra nepralenkiami kuriant virtualius pasaulius ir jų istorijas.