„Boeing KC-46A Pegasus“ – tai degalų papildymo ore lėktuvas. Šis naujas lėktuvas tarnybą pradėjo tik praeitais metais, tačiau jo kelionę į Karinių oro pajėgų angarus visą laiką temdė skundai dėl kokybės. Praeitų metų kovą Karinės oro pajėgos trumpam stabdė KC-46A pristatymą, nes užsandarintose fiuzeliažo ertmėse buvo aptikta neįprastų objektų, kurie gali pakenkti elektros sistemai ar hidraulinėms linijoms. Kas tai per daiktai? Na, šiek tiek aliuminio atplaišų, keli nereikalingi varžtai ir veržlės, pora įrankių ir šiukšlių – nieko labai įdomaus.
Išskyrus tai, kad tie pašaliniai objektai kėlė nerimą dėl „Boeing“ darbuotojų požiūrio į darbą. Jie buvo užsandarintose ertmėse, todėl, panašu, darbuotojai tiesiog laikė tas vietas paprastomis šiukšlinėmis, kurių niekas niekada neatvers. Jei niekas nekreipia dėmesio į tokias detales, kas žino, kas dar bus pražiūrėta?
O pražiūrėta labai daug. „737 MAX“ konstrukcijose buvo rasta titano atraižų, skudurų, veržlių, sandariklio tūtelių, kopėčios (taip, kopėčios). Todėl turbūt net nekeista, kad „KC-46A“ pristatymas vėl stabdomas, tik šįkart situacija rimtesnė.
Šįkart įvairių atliekų buvo surasta ne kokiose nors užsandarintose konstrukcijose, o „KC-46A“ degalų bakuose. Ir tai – jau ne požiūrio, o saugumo klausimas, nes įvairūs metaliniai objektai gali pažeisti lėktuvo degalų linijas. Taigi, „Boeing“ turės kažką keisti, kad panašūs incidentai nepasikartotų.
„Boeing“ akcijų vertė krenta, tačiau tai šiuo metu patiria visi lėktuvų gamintojai. Blogiausia tai, kad ši istorija kenkia reputacijai ir jos pasekmės gali būti ilgalaikės.