Dabar grėsmė kyla „Microsoft“, kadangi „Apple“ ir „Google“ dominuoja vartotojų mobiliųjų technologijų rinkoje. „Microsoft“ išlaiko vieną stambią sritį: korporacijų rinką, kur tebekaraliauja jos „Windows“ operacinė sistema.
Antradienį „Apple“ pranešė apie karo žygį į „Microsoft“ žemes: planą kurti verslo programinę įrangą ir parduoti „iPhone“ ir „iPad“ kompanijoms. Šio sandėrio partneriu „Apple“ pasirinko IBM.
Antradienį „Apple“ pranešė apie karo žygį į „Microsoft“ žemes: planą kurti verslo programinę įrangą ir parduoti „iPhone“ ir „iPad“ kompanijoms. Šio sandėrio partneriu „Apple“ pasirinko IBM.
Pagal šį susitarimą IBM pardavinės „Apple“ prietaisus savo korporacijų klientams ir teiks palaikymą vietoje. Šios dvi kompanijos taip pat susiburs, kurdamos verslo programinę įrangą, kurios kokybė ir paprastumas prilygtų „Apple“ kuriamoms plataus vartojimo programoms.
Tai nėra pirmas kartas, kai „Apple“ ir IBM darbuojasi drauge, siekdamos aplenkti „Microsoft“. Jos buvo suformavusios aljansą dešimtajame dešimtmetyje, drauge su „Motorola“, kurdamos „PowerPC“ kaip alternatyvą „Microsoft-Intel“ imperijai. Žinoma, tai nebuvo visiška sėkmė, „Apple“ 2006 metais perėjo prie „Intel“ procesorių.
Bet „Apple“ dabar yra visiškai kitoje rinkos pozicijoje – kaip ir „Microsoft“, kuri, kalbama, šią savaitę rengiasi atleisti darbuotojų. Istoriškai „Apple“ kreipė nedaug dėmesio į korporacijų rinką, kuriai reikėjo tokio pritaikymo ir palaikymo lygio, kurio Cupertino kompanija atkakliai nesiūlė. Bet dabar, panašu, jie kimba „Microsoft“ į gerklę.
„Microsoft“ nėra vienintelė bendrovė, kuri nukentėtų nuo tokio tipo sandėrio. Jei „Apple“ ir IBM pavyks užkovoti korporacijų rinką, didžiausias smūgis ištiktų „BlackBerry“, kuri jau dabar laikosi ant kraštelio. „Google“ ir jos „Android“ operacinė sistema yra kitas akivaizdus taikinys.