„15min Klausyk“ – tai pasitelkus dirbtinį intelektą įgarsintos naujienos, leidžiančios skaitytojams tapti ir klausytojais. Išbandyti „15min Klausyk“ funkciją galima telefone bei kompiuteryje – pagrindiniame portalo puslapyje paspaudus ausinių ikoną, straipsnio viduje paspaudus grotuvą bei specialiame polapyje.
„Audioturinio populiarumas pasaulyje neblėsta. Tą rodo ir didėjanti audioturinio pasiūla skirtingose platformose, ir auditorijos tyrimai. Apie audioinovacijas daug diskutuota ir praėjusią savaitę Atėnuose vykusioje konferencijoje „Radiodays Europe“, kurioje lankėsi „15min grupės“ komanda. Joje darkart įsitikinome, kad norėdami augti, turime būti pasiekiami kuo įvairesniais formatais“, – sako Gabrielė Burbienė, „15min grupės“ rinkodaros ir vystymo vadovė.
„15min grupė“ jau dabar skiria daug dėmesio grupės radio, interneto ir spaudos kanalų sinergijai. Redakcijos aktyviai keičiasi turiniu, visų kanalų galimybes išnaudoja reklamos ir rinkodaros komandos.
Dar šį pusmetį portale 15min atsiras nauja patogi sąsaja su grupei priklausančių radijo stočių interneto puslapiais. O grupės radijo stotys taip pat spartina skaitmeninę transformaciją.
Portalas 15min priklauso lietuviško kapitalo „15min grupei“, kuri taip pat valdo radijo stotis, „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „M-1 Dance“, „Laluna“, žurnalus „Žmonės“, „Ji“, „Legendos“, naujienų agentūrą BNS, reklamos agentūrą „Reklamos ekspertai“.
„15min grupei“ priklausantys kanalai kiekvieną dieną pasiekia daugiau nei 1,1 mln. auditoriją, rodo „Kantar“ duomenys.