Naujoje reklamoje IKEA komiškai pristato prekių katalogą ir pašiepia „Apple“

Yra priežastis, dėl kurios prekės IKEA kataloguose atrodo patraukliau nei namie – Švedijos baldų gamintoja kataloguose naudoja ne baldų nuotraukas, o 3D atvaizdavimo technologija sukurtus modelius. Kad sukurtų įvaizdį, jog IKEA katalogo vartymas yra nepaprasta patirtis, IKEA nufilmavo naujovišką reklamą, kurioje šaiposi iš „Apple“, ir katalogą pristato taip, tarsi tai būtų ilgai lauktas „iPhone“.
IKEA sugalvojo originalų būdą reklamuoti savo katalogą - katalogas pristatomas taip, tarsi taip būtų išmanusis telefonas
IKEA sugalvojo originalų būdą reklamuoti savo katalogą – katalogas pristatomas taip, tarsi tai būtų išmanusis telefonas

„2015 katalogas yra pilnai pakrautas, o jo baterija amžina“, – reklaminiame filmuke sako vienas iš vadovų Jörgenas Eghammeris. Jis aiškina, kad katalogas yra ne skaitmeninė knyga (e-book), o „bookbook“, rašo time.com.

Iki šiol didžiosios IT bendrovės – „Microsoft“ valdoma „Nokia“, „Samsung“ ar „Amazon“ ne kartą šaipėsi iš „Apple“ produktų, tačiau panašu, kad IKEA tai pasisekė padaryti geriausiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis