Naujojo „iPad“ pirkėjams Australijoje siūlomos kompensacijos už tai, kad jie negali naudotis 4G ryšiu

Kompanija „Apple“, kuriai iškilo grėsmė būti paduotai į teismą, siūlo kompensacijas naująjį „iPad“ nusipirkusiems Australijos gyventojams, kadangi juos galėjo suklaidinti reklama.
„Apple“ vadovas Timas Cookas pristato naują planšetinio kompiuterio „iPad“ versiją.
„Apple“ vadovas Timas Cookas pristato naują planšetinio kompiuterio „iPad“ versiją. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Australijoje trečios kartos „Apple“ planšetinis kompiuteris reklamuojamas kaip „iPad su WiFi ir 4G“, taip nurodant įrenginio galimybę dirbti ketvirtos kartos mobiliojo ryšio tinkluose. Tačiau su vieninteliu Australijoje „Telstra“ operatoriaus LTE tinklu naujasis „iPad“ nesuderinamas: čia 4G tinklas dirba 1800 MHz dažniu, o planšetinis kompiuteris palaiko 700 ir 2100 MHz dažnius.

Šią savaitę Australijos konkurencijos klausimų ir vartotojų gynimo komisija (ACCC) apkaltino „Apple“ nesąžiningos reklamos platinimu ir vartotojų klaidinimu. Kitą mėnesį turėtų prasidėti posėdžiai šiuo klausimu.

Tiesa, „Apple“ gali pavykti išvengti finansinių sankcijų. Kompanija pažadėjo iki balandžio 5 d. pakoreguoti savo reklamą. Dabar bus nurodoma, kad „iPad“ „veikia greituose mobiliuosiuose tinkluose, tačiau nesuderinamas su australietiškais 4G LTE ir WiMAX“.

Tokie patys pranešimai bus nusiųsti vartotojams, kurie įsigijo naująjį „iPad“ kovo 16 – 28 dienomis. Manantys, kad buvo apgauti, gali pareikalauti grąžinti pinigus už planšetinį kompiuterį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos