„Boeing KC-46 Pegasus“ paskirtis yra dvejopa. Visų pirma tai yra degalų papildymo ore lėktuvas. Jis gali pasiimti daugiau nei 94 tonas degalų, kurie tuomet gali būti padalinti neįprastai ilgą atstumą skrendantiems naikintuvams, bombonešiams ir kitiems kariniams orlaiviams. Tačiau jis taip pat gali būti naudojamas ir kaip transportinis lėktuvas, talpinantis 114 keleivių (arba 58 sužeistuosius) ar 18 standartinių palečių. Visgi JAV priversta stabdyti tos antrosios funkcijos vykdymą.
Naujų bandymų metu atsirakino keli krovinių tvirtinimo užraktai. Kariai dar prieš skrydį visus juos patikrino, tačiau vėliau paaiškėjo, kad keletas jų vis tiek kažkaip išsijudino. Šie užraktai leidžia pritvirtinti 463L standarto krovinių paletes. Jiems atsipalaidavus, paletės gali pajudėti, sužeisti įgulos narius ar net sukelti lėktuvo katastrofą dėl staiga pasikeitusio svorio pasiskirstymo.
„Boeing KC-46 Pegasus“ kol kas krovinių ir keleivių negabens. Gamintojas žino problemą ir ją išspręs kiek įmanoma greičiau. Nors tai nėra kažkokia smulkmena, vykdomi bandymai tam ir yra skirti – jei visada viskas veiktų tobulai, nieko bandyti niekada ir nereikėtų. Tačiau tai ne pirma KC-46 problema.
Balandį JAV karinės oro pajėgos pristabdė KC-46 priėmimą, nes uždarose fiuzeliažo ertmėse buvo aptikta nepageidaujamų daiktų. Tai – kokybės kontrolės problemos, kurios 737 MAX istorijos kontekste atrodė dar rimtesnės.
„Boeing KC-46 Pegasus“ bus geras lėktuvas. Tačiau kol kas „Boeing“ turės taisyti daug svarbių smulkmenų. Didesnes bėdas, susijusias su standžios degalų perdavimo linijos sandarumu, gamintojas, panašu, jau išsprendė. Savo KC-46 jau laukia ir Izraelis bei Japonija.