Naujosios Zelandijos visuomeninis radijas pagrasino pasitraukti iš platformos „Twitter“

Naujosios Zelandijos visuomeninis radijas „Radio New Zealand“ (RNZ) prisijungė prie transliuotojų, pagrasinusiu pasitraukti iš platformos „Twitter“, kai socialinis tinklas pažymėjo transliuotoją kaip „finansuojamą vyriausybės“.
„Twitter“
„Twitter“ / 123RF.com nuotr.

RNZ turinio vadovė teigė, kad transliuotojas gali prisijungti prie kolegų JAV „National Public Radio” (NPR) ir „Public Broadcasting Service“, kurie praėjusią savaitę pasitraukė iš „Twitter“, protestuodami prieš tokį jų paženklinimą.

„Mūsų redakcinę nepriklausomybę saugo ne tik įstatymai, bet ir mūsų energingos pastangos“, – „Twitter“ parašė turinio vadovė Megan Whelan.

Visuomeninius transliuotojus supykdė priverstinė žyma, kuri, jų nuomone, prilygsta autoritarinių vyriausybių kontroliuojamų kanalų žymėjimui.

„Pačios „Twitter“ politika apibrėžia „vyriausybės finansuojamą žiniasklaidą“ kaip atvejus, kai vyriausybė „gali įvairiu mastu kištis į redakcinį turinį“, o tai netiesa RNZ atveju“, – teigė M.Whelan.

Ji pridūrė, kad RNZ svarsto galimybes, kaip pasielgti, „įskaitant pokalbį su „Twitter“, kad žyma būtų pašalinta ar peržiūrėta, arba, kaip padarė kiti visuomeniniai transliuotojai visame pasaulyje, palikti platformą“.

Praėjusį trečiadienį NPR tapo pirmuoju transliuotoju, pasitraukusiu iš „Twitter“, kai buvo trumpam pavadintas „su vyriausybe susijusiu transliuotoju“, sakydamas, kad platforma „imasi veiksmų, kurie kenkia mūsų patikimumui, klaidingai teigdama, kad mūsų redakcija nėra nepriklausoma“.

„Twitter“ savininkas Elonas Muskas vėliau nurodė, kad žyma „susijusi su vyriausybe“ buvo klaida, tačiau nepaisant to, kad žyma buvo pakeista „finansuojama vyriausybės“, NPR nepaskelbė jokių įrašų platformoje nuo balandžio 12 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis