Pagrindiniai „TomTom“ konkurentai – analogiškus įrenginius gaminanti kompanija „Garmin“ bei išmaniųjų telefonų gamintojai, integruojantys į įrenginius nemokamas GPS sistemas.
Vis daugiau vartotojų renkasi nemokamas navigacijos sistemas, siūlomas kartu su išmaniaisiais telefonais, todėl GPS imtuvų pardavimai sparčiai krenta. Ši tendencija ypač jaučiama Šiaurės Amerikos rinkose, rašo „Reuters“.
Balandį „TomTom“ jau buvo sumažinusi šių metų pardavimų prognozę, tačiau to nepakako, todėl kompanija dar kartą peržvelgė savo finansus.
Pirmadienį bendrovė pranešė prognozuojanti, kad šiais metais jos pajamos sieks jau tik 1,23-1,28 mlrd. eurų, o ne 1,43-1,48 mlrd. eurų, kaip skelbta anksčiau.
Antrąjį šių metų ketvirtį „TomTom“ tikisi gauti 300-310 mln. eurų pajamų. Palyginimui, pernai tuo pačiu laikotarpiu kompanijos pajamos siekė 362 mln. eurų.