„Viena dalis mūsų planuoto perėjimo etapo bus gamybos bendrovės pavadinimo („Nokia“) atsisakymas per artėjančių švenčių reklaminę kampaniją“, – rašoma dokumente. Be to, esą bendrovė ketina reklamose nebenaudoti „Windows Phone“ pavadinimo ir vietoje to palikti tik „Windows“.
Atsižvelgiant į tai, kad bendrovę „Nokia“ „Microsoft“ pernai įsigijo iš suomių, toks pokytis atrodo suprantamas, tačiau „Windows Phone“ atsisakymas byloja ir apie „Microsoft“ strategijos keitimą.
Pažvelgus į pastaruosius „Microsoft“ žingsnius, šis ėjimas atrodo visai logiškas: „Lumia 930“ reklamose net neužsimenama apie „Windows Phone“, o kalbėdami apie „HTC One“ M8 su „Windows Phone“ operacine sistema „Microsoft“ naudoja tik „Windows“ pavadinimą.
Gali būti, kad tokie pokyčiai susiję su 2015 m. pavasarį debiutuosiančia operacine sistema, kuri sujungs „Windows RT“ ir „Windows Phone“.
Taigi vietoje „Nokia Lumia“ greičiausiai liks tik „Lumia“, o vietoje „Windows Phone“ – tik „Windows“.